خانه مستقل سنگی قدیمی در کیساموس

400 مترمربع

نمای کلی

خانه مستقل سنگی قدیمی در کیساموس به فروش می رسد. این خانه مجزای سنگی قدیمی و شایان ستایش در یک مکان روستایی پر از سرسبز واقع شده است و مناظری خیره کننده از محیط سرسبز را فراهم می کند، فرصتی عالی برای ایجاد پناهگاه شخصی شما.

این خانه دو طبقه دوست داشتنی 109 متر مربعی دارای آب و برق در نزدیکی است و نیاز به بازسازی اساسی دارد تا آن را به یک اقامتگاه استثنایی برای اقامت و لذت بردن از طبیعت کرت در بهترین حالت خود تبدیل کند.

در زمینی به مساحت 1184.94 متر مربع با درختان زیتون با ظرفیت ساختمان اضافی 400 متر مربع قرار دارد.

این سرزمین شگفت انگیز منظره کوهستانی پانوراما را ارائه می دهد و از میدان کاستلی 6 کیلومتر و تا ساحل 6.5 کیلومتر فاصله دارد.

اگر به دنبال خانه ای در منطقه ای آرام با مناظر خیره کننده هستید، دیگر به دنبال آن نباشید!

خانه مستقل سنگی قدیمی برای فروش در کیساموس اطلاعات مکان:

کیساموس شهری زیبا در 41 کیلومتری غرب شهر Chania، در یکی از حاصلخیزترین دره های کرت است. امروزه 3000 تن سکنه دارد که بیشتر آنها به کشاورزی و تجارت اشتغال دارند. برای تولید شراب معروف است.

Kastelli Kissamou (کیساموس) توسط یک چشم انداز زیبا با یک ساحل زیبا و آرام که از ماسه نرم طلایی و سنگریزه های زیبا تشکیل شده است احاطه شده است. این شهر شخصیت اصیل خود را حفظ می کند و بر روی شهر باستانی کیساموس که قبلاً مرکز تجاری کرت غربی بوده ساخته شده است.

روستای ساحلی Nopigia در 6 کیلومتری شرق کیساموس و 30 کیلومتری غرب شهر Chania واقع شده است. در سمت شرقی خلیج کیساموس، در کنار پایه دماغه رودوپوس و بعد از انتهای شرقی ساحل دراپانیاس ساخته شده است.

در مقابل دهکده ساحلی طولانی قرار دارد که از غرب تا کیساموس امتداد دارد. ساحل ماسه ای با آب شفاف و کم عمق است. روستای نوپیگیا در همین نزدیکی قرار دارد، بنابراین تمام امکانات لازم مانند چتر، دوش، رستوران و اقامت در محیطی آرام را در آنجا خواهید یافت.

جزئیات

  • شناسه ملک:
    05-2838
  • مساحت زمین (مترمربع):
    400 مترمربع
  • قیمت (یورو):
    130،000 یورو

امکانات

  • منظره کوهستانی
  • نیاز به بازسازی

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسید “خانه مستقل سنگی قدیمی در کیساموس”

امتیاز

املاک مشابه