آپارتمان سه خوابه برای فروش در ماروسی آتن

حمام ها: 2

نمای کلی

آپارتمان سه خوابه برای فروش در Marousi آتن. این آپارتمان شگفت انگیز 124 متر مربعی که با افتخار در یکی از معتبرترین حومه های آتن واقع شده است، دارای موقعیت استثنایی و طراحی مدرن است و آن را به فرصتی بزرگ برای کسانی که به دنبال زندگی لوکس هستند تبدیل می کند.

موقعیت مناسب توسعه، مسکن را فوق العاده قابل فروش می کند – به حفظ بازده اجاره بالا و افزایش ارزش سرمایه کمک می کند.

تمام املاک برای فروش باید با بالاترین مشخصات ساخته شوند و دارای ویژگی های بسیاری به عنوان استاندارد از جمله روش های عایق درجه یک هستند که آنها را برای زندگی در تمام طول سال عالی می کند.

این آپارتمان شگفت انگیز در طبقه اول واقع شده است.

پس از ورود به آپارتمان بی عیب و نقص، ما خود را در یک منطقه وسیع با پلان باز با یک اتاق نشیمن، یک منطقه ناهار خوری و یک آشپزخانه مدرن می یابیم.

درهای بزرگ به یک ایوان 73 مترمربعی با فضای کافی برای یک فضای بیرونی باز می شوند.

یک راهرو عریض ما را به سه اتاق خواب بزرگ، یک حمام با دوش و یک WC هدایت می کند.

یک جای پارک را می توان با قیمت اضافی 20000 یورو خریداری کرد.

یکی از اتاق خواب ها دارای حمام اختصاصی است، در حالی که همه آنها مجهز به کمد دیواری هستند و دسترسی مشترک به تراس بزرگ دارند.

با موقعیتی استثنایی و طراحی داخلی معاصر، این خانه خیره کننده یکی از سرمایه گذاری های برتر در آتن است.

این آپارتمان شگفت انگیز همچنین مجهز به نمای عایق حرارتی، فریم های آلومینیومی با ترمز حرارتی، فتوولتائیک، کلکتورهای خورشیدی برای آب گرم، پنجره های الکترونیکی کم، پمپ های حرارتی برای گرمایش و سرمایش، شارژ الکترونیکی خودرو، گاز طبیعی برای پخت و پز، سنسور سیل است. ترموستات های قابل برنامه ریزی، کنترل کرکره مرکزی، نظارت بر قطع برق، قفل الکترونیکی درب و فیبرهای نوری و سایر امکانات غیرقابل شمارش.

این فرصت را غنیمت شمرده و این آپارتمان را مال خود کنید، گزینه ای عالی برای زندگی دائمی یا برای کسانی که علاقه مند به درآمد بالای اجاره هستند.

آپارتمان لوکس طبقه اول آتن برای فروش اطلاعات مکان:

ماروسی در ۱۳ کیلومتری (۸ مایلی) شمال شرقی مرکز شهر آتن واقع شده است. مساحت شهرداری 12938 کیلومتر مربع است.[2] منطقه ساخته شده ماروسی با مناطق حومه همجوار پفکی، کیفیسیا، وریلیسیا و هالاندری پیوسته است. در Marousi بزرگترین جنگل در شهر آتن، “Dasos Syngrou” قرار دارد.

مجموعه ورزشی المپیک آتن، بزرگترین مجموعه ورزشی در یونان، که برای بازی های المپیک تابستانی 2004 ساخته شده است، در قسمت جنوب غربی شهرداری واقع شده است.

ماروسی دو وجه دارد: فضای سبز با پارک ها، فروشگاه ها و اقامتگاه ها و در عین حال منطقه تجاری با دفاتر شرکت های چندملیتی و مراکز خرید. در سال های اخیر به عنوان مقصدی برای تفریح ​​شناخته شده است.

این شهر به خاطر فروشگاه‌هایش معروف است و در اینجا مناطقی با شخصیت خاص، بارهای شیک برای شراب، کافه‌هایی با غذاهای لذیذ خانگی، میخانه‌های سنتی، رستوران‌هایی با غذاهای قومی و بارهایی با موسیقی زنده پیدا خواهید کرد.

ماروسی به دلیل سفالگری معروف است. زمین ماروسی بسیار رسی و معمولاً قرمز تیره است. خاک رس آن چیزی است که از سنگ‌های آهکی و مرمرهای کوه پنتلی در شمال ماروسی باقی می‌ماند.

Marousi یا Maroussi حومه ای در بخش شمال شرقی تراکم آتن، یونان است. قدمت ماروسی به دوران جمهوری باستان آتن برمی گردد. نام باستانی آن آتمونون بود و نمایانگر یکی از 10 شهر فرعی آتن بود.

جزئیات

  • شناسه ملک:
    A4-4238
  • مساحت خانه (مترمربع):
    124 مترمربع
  • اتاق ها:
    3
  • حمام ها:
    2
  • قیمت (یورو):
    690،000 یورو
  • وضعیت:

امکانات

  • آشپزخانه
  • اتاق پذیرایی
  • پارکینگ
  • دارای ایوان
  • سیستم گرمایش مستقل
  • محل غذاخوری

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسید “آپارتمان سه خوابه برای فروش در ماروسی آتن”

امتیاز