ویلا سنگی برای فروش در تریوپترا

حمام ها: 2
2100 مترمربع

نمای کلی

ویلا سنگی برای فروش در تریوپترا. احاطه شده توسط حریم خصوصی برای کسانی که به دنبال یک سبک زندگی منحصر به فرد در کرت هستند، این ویلای نفیس 100 متر مربعی با دو اتاق خواب با سلیقه به سبک مدرن و راحت در سراسر طراحی شده است، ایده آل برای تبدیل شدن به پناهگاه تابستانی عالی!

این ویلای خیره کننده 100 متر مربعی یک اقامتگاه ایده آل برای دوستداران طبیعت و یک گزینه تجاری عالی برای سرمایه گذاران باهوش است.

این ویلای سنگی خیره کننده کاملاً در زمینی به مساحت 2000 متر مربع قرار دارد و تنها چند لحظه از دریای آبی کریستالی در 3 کیلومتری آن فاصله دارد.

این زمین توسط یک حصار سنگی احاطه شده و ایمن شده است و دارای 60 درخت زیتون و یک باغ دوست داشتنی است.

با ورود به ویلا، خود را در آشپزخانه ای دوست داشتنی می یابیم که کاملاً مجهز به تمام لوازم برقی است، در همان فضای باز با اتاق نشیمن بزرگ و روشن.

یک دیوار شیشه ای با عرض 3 متر به نور خورشید اجازه می دهد تا به داخل خانه نفوذ کند و مناظر بدون مانعی نفس گیر از دریا را ارائه می دهد که بی انتها کشیده شده است.

چیدمان مناسب همچنین شامل یک اتاق خواب اصلی با حمام اختصاصی با دوش روشویی و اتاق خواب دوم با اندازه بزرگ و همچنین یک حمام با دوش روشویی است.

هر دو اتاق خواب مجهز به کمد دیواری و یونیت تهویه مطبوع هستند، در حالی که کل خانه مجهز به آبگرمکن خورشیدی است.

این ویلا در دهکده ای دوست داشتنی واقع شده است و می توان در تمام طول سال در آن زندگی کرد و فاصله کمی با امکانات محلی دارد.

این یک ملک منحصر به فرد است که به یک محیط زیبا نگاه می کند و دارای حریم خصوصی فراوان و پتانسیل بی حد و حصر است.

اطلاعات ویلای سنگی برای فروش مکان :

Triopetra در حدود 52 کیلومتری جنوب Rethymno و 13 کیلومتری جنوب شرقی روستای Akoumia، در دامنه کوه Siderotas واقع شده است. از طریق جاده های آسفالته ای که از آکومیا یا ساچتوریا شروع می شوند، می توان با ماشین به آن دسترسی پیدا کرد. Triopetra در بخش مرکزی یک ساحل طولانی به نام Akoumiani Gialia، (یعنی ساحل آکومیا) قرار دارد.

این نام به این دلیل است که منطقه وسیع تر تریوپترا زمانی پناهگاه زمستانی ساکنان روستای آکومیا بود که کلبه های کوچکی برای گذراندن شب در نزدیکی باغ های زیتون خود ساخته بودند. امروزه این زمین هنوز هم عمدتاً در اختیار ساکنان آکومیا است و بنابراین، اکثر صاحبان هتل ها از همان روستا هستند.

تریوپترا از دو ساحل تشکیل شده است که توسط یک شبه جزیره کوچک از هم جدا شده اند. در لبه شبه جزیره، در دریا، سه صخره باشکوه برآمده اند. نام تریوپترا از این سنگ ها گرفته شده است، زیرا به معنای “سه سنگ” است.

اولین ساحل که به نام تریوپترا کوچک (یا کومادو) شناخته می شود، در یک خلیج شنی و صخره ای بسته در جنوب سه صخره قرار دارد. در انتهای جنوبی آن رودخانه آکومیانوس جریان دارد. این رودخانه منطقه Triopetra را از ساحل جادویی Agios Pavlos Sandhills در کیپ ملیسا جدا می کند. در ساحل چند اتاق و میخانه وجود دارد و چتر نیز ارائه می شود.

این منطقه همچنین میزبان یک بندر کوچک در قسمت جنوب شرقی ساحل به نام Stomio (دهانه) است که به خاطر “دهانه” رودخانه ای که به دریا می رسد نامگذاری شده است. در ۱ کیلومتری شمال شرقی این ساحل، می‌توانید از کلیسای شگفت‌انگیز حضرت الیاس، بر روی تپه‌ای مرتفع، مشرف به آکومیانی گیالیا دیدن کنید.

جزئیات

  • شناسه ملک:
    1v-732
  • مساحت زمین (مترمربع):
    2100 مترمربع
  • مساحت خانه (مترمربع):
    100 مترمربع
  • اتاق ها:
    2
  • حمام ها:
    2
  • قیمت (یورو):
    320،000 یورو
  • وضعیت:

امکانات

  • آبگرمکن خورشیدی
  • آشپزخانه
  • اتاق پذیرایی
  • تهویه هوا
  • محل غذاخوری
  • ویوی دریا

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسید “ویلا سنگی برای فروش در تریوپترا”

امتیاز

املاک مشابه