آپارتمان رتیمنو در مستاباس برای فروش

حمام ها: 1

نمای کلی

آپارتمان رتیمنو در مستاباس برای فروش. این آپارتمان دو خوابه 82.20 متری با زندگی لوکس طراحی شده است و پایگاه ایده آلی برای کاوش در جزیره باشکوه کرت است!

دو اتاق خواب، یک حمام، یک آشپزخانه، و یک فضای نشیمن و ناهار خوری با پلان باز این آپارتمان 82.20 متری را تشکیل می دهد.

این یک آپارتمان آرام در طبقه سوم با بالکن است که می توانید از محیط طبیعی باشکوه آن لذت ببرید.

پارکینگ و انباری در قیمت گنجانده شده است.

با ورود به این آپارتمان دوست داشتنی طبقه سوم، در مقابل شما یک منطقه نشیمن و ناهار خوری با پلان باز در کنار یک آشپزخانه مدرن قرار دارد.

با حرکت در امتداد اتاق خوابی را خواهید دید که به بالکن کوچک خود دسترسی دارد. منظره استثنایی و همچنین این واقعیت که این آپارتمان دارای یک اتاق زیر شیروانی با یک اتاق خواب بیشتر است شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

درست در کنار اتاق خواب، حمام کاملاً جدید با دوش را خواهید دید.

این آپارتمان کل سیل سوم این ساختمان شگفت انگیز را پوشش می دهد.

این ساختمان در اصل یک بلوک با 5 واحد بزرگ و یک پارکینگ می باشد. در حومه مرکز شهر واقع شده است و دسترسی راحت به آن را فراهم می کند و در عین حال آرامش و سکوت را نیز فراهم می کند و آن را برای یک خانواده ایده آل می کند.

محیط طبیعی، همراه با باغ و محوطه مشترک ارائه شده توسط این بلوک آپارتمانی، این مکان را در Rethymno متمایز کرده است. مناظر خیره کننده ای از دریای کرت و یک بیشه طبیعی در جنوب ارائه می دهد.

این آپارتمان بدون شک با یک سبک منحصر به فرد معاصر و موقعیت عالی بسیار نزدیک به شهر قدیمی معروف Rethymno، تمام جعبه ها را مشخص می کند!

آپارتمان برای فروش در Mastabas Rethymno اطلاعات مکان:

شهر Rethymnon، مکانی پر از زیبایی، در آغوش کوه های نفس گیر و آبی عمیق مدیترانه، تزئین شده با رنگ های رنسانس و ساکنان مردمی که به مهمان نوازی خود معروف هستند و به اجداد و سنت های خود احترام می گذارند.

جایی است که در نگاه اول عاشق می‌شود و بازدیدکنندگان می‌توانند از همان لحظه اول جوهای مثبت شهر را احساس کنند و باعث می‌شوند احساس کنند که در خانه هستند.

شهر رتیمنو یک مقصد گردشگری ایده آل برای بازدیدکنندگانی است که می خواهند میراث فرهنگی غنی و زیبایی های طبیعی کرت را کشف کنند.

این شهر به خوبی سازماندهی شده، مسیرهای زیبای متنوعی را برای دنبال کردن و بناهای تاریخی متعددی را برای بازدید به بازدیدکنندگان ارائه می دهد.

شهر قدیمی Rethymno هنوز هم ساختار شهری قدیمی خود را تا حد زیادی حفظ کرده است که در دوره ونیزی شکل گرفت و بعداً در طول اشغال ترکیه اصلاح شد.

این بنا به عنوان یک اثر تاریخی حفاظت شده و یک سکونتگاه سنتی اعلام شده است.

شهرداری فعالانه به حفظ میراث تاریخی و فرهنگی شهر قدیم کمک می کند و با مدیریت صحیح فعالیت های اقتصادی-اجتماعی، توسعه گردشگری سالم و کیفیت بالای زندگی را برای شهروندان خود ترویج می کند.

تعدادی از پروژه ها تحقق یافته یا در دست اجرا هستند که تمام جنبه های زندگی شهری مرتبط با تاریخ، فرهنگ و معماری آن را پوشش می دهد.

در Rethymno می‌توانید از مناظر خیره‌کننده ساحل شنی بی‌انتها لذت ببرید که از یک طرف با مناظر آبی و از طرف دیگر منظره مسحورکننده شهر را ملاقات می‌کند.

ساحل Rethymno 12 کیلومتر طول دارد که از مرکز شهر تاریخی شروع می شود و تا قسمت شرقی جزیره امتداد می یابد و به Scaleta می رسد.

ساحل Rethymno دارای شن و ماسه درخشان قهوه ای روشن است.

جایی که می توانید با پای برهنه راه بروید و احساس کنید چقدر نرم و زیباست.

هیچ چیز جوان‌کننده‌تر از پا زدن کفش‌هایتان برای فرو بردن انگشتان پایتان در شن‌های ساحلی طلایی و پودری نیست.

جزئیات

  • شناسه ملک:
    14-3159
  • مساحت خانه (مترمربع):
    82 مترمربع
  • اتاق ها:
    2
  • حمام ها:
    1
  • قیمت (یورو):
    285،000 یورو
  • وضعیت:

امکانات

  • آشپزخانه
  • اتاق پذیرایی
  • اتاق زیر شیروانی
  • انباری
  • پارکینگ

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسید “آپارتمان رتیمنو در مستاباس برای فروش”

امتیاز