برای فروش آپارتمان سه خوابه در ماروسی آتن

حمام ها: 2

نمای کلی

برای فروش آپارتمان سه خوابه در Marousi آتن. این آپارتمان 135 متری سه خوابه که در یکی از زیباترین مناطق آتن، با تقاضای بالای املاک و مستغلات قرار دارد، بالاترین کیفیت را به خریداران تضمین می کند و سبک زندگی لوکس را نوید می دهد.

موقعیت مناسب توسعه، مسکن را فوق العاده قابل فروش می کند – به حفظ بازده اجاره بالا و افزایش ارزش سرمایه کمک می کند.

تمام املاک برای فروش باید با بالاترین مشخصات ساخته شوند و دارای ویژگی های بسیاری به عنوان استاندارد از جمله روش های عایق درجه یک هستند که آنها را برای زندگی در تمام طول سال عالی می کند.

این آپارتمان شگفت انگیز در طبقه سوم واقع شده است.

پس از ورود به آپارتمان بی عیب و نقص، ما خود را در یک منطقه وسیع با پلان باز با یک اتاق نشیمن، یک منطقه ناهار خوری و یک آشپزخانه مدرن می یابیم.

درهای بزرگ به یک بالکن 20 متر مربعی با فضای زیادی برای یک قسمت نشیمن در فضای باز باز می شوند.

یک راهرو عریض ما را به سه اتاق خواب بزرگ، یک حمام با دوش و یک WC هدایت می کند.

یک جای پارک را می توان با قیمت اضافی 20000 یورو خریداری کرد.

یکی از اتاق خواب ها دارای حمام اختصاصی است، در حالی که همه آنها مجهز به کمد دیواری هستند و به یک تراس بزرگ 40 متر مربعی دسترسی دارند.

منطقه زیبای بیرونی دارای یک باغ آسمان خیره کننده است که اگر می خواهید روز خود را با دوستان یا خانواده خود بگذرانید، گزینه های متنوعی را ارائه می دهد!

این آپارتمان شگفت انگیز همچنین مجهز به نمای عایق حرارتی، فریم های آلومینیومی با ترمز حرارتی، فتوولتائیک، کلکتورهای خورشیدی برای آب گرم، پنجره های الکترونیکی کم، پمپ های حرارتی برای گرمایش و سرمایش، شارژ الکترونیکی خودرو، گاز طبیعی برای پخت و پز، سنسور سیل است. ترموستات های قابل برنامه ریزی، کنترل کرکره مرکزی، نظارت بر قطع برق، قفل الکترونیکی درب و فیبرهای نوری و سایر امکانات غیرقابل شمارش.

در این آپارتمان درجه یک که در نقطه چشمگیری از آتن واقع شده است سرمایه گذاری کنید! در فاصله پیاده روی تا تمامی امکانات و ملزومات. ایده آل برای یک خانواده یا برای سرمایه گذارانی که به دنبال چشم انداز اجاره بالا هستند، این آپارتمان همه چیز را نشان می دهد!

فروش آپارتمان سه خوابه در Marousi آتن اطلاعات موقعیت مکانی:

ماروسی در ۱۳ کیلومتری (۸ مایلی) شمال شرقی مرکز شهر آتن واقع شده است. مساحت شهرداری 12938 کیلومتر مربع است.[2] منطقه ساخته شده ماروسی با مناطق حومه همجوار پفکی، کیفیسیا، وریلیسیا و هالاندری پیوسته است. در Marousi بزرگترین جنگل در شهر آتن، “Dasos Syngrou” قرار دارد.

مجموعه ورزشی المپیک آتن، بزرگترین مجموعه ورزشی در یونان، که برای بازی های المپیک تابستانی 2004 ساخته شده است، در قسمت جنوب غربی شهرداری واقع شده است.

ماروسی دو وجه دارد: فضای سبز با پارک ها، فروشگاه ها و اقامتگاه ها و در عین حال منطقه تجاری با دفاتر شرکت های چندملیتی و مراکز خرید. در سال های اخیر به عنوان مقصدی برای تفریح ​​شناخته شده است.

این شهر به خاطر فروشگاه‌هایش معروف است و در اینجا مناطقی با شخصیت خاص، بارهای شیک برای شراب، کافه‌هایی با غذاهای لذیذ خانگی، میخانه‌های سنتی، رستوران‌هایی با غذاهای قومی و بارهایی با موسیقی زنده پیدا خواهید کرد.

ماروسی به دلیل سفالگری معروف است. زمین ماروسی بسیار رسی و معمولاً قرمز تیره است. خاک رس آن چیزی است که از سنگ‌های آهکی و مرمرهای کوه پنتلی در شمال ماروسی باقی می‌ماند.

Marousi یا Maroussi حومه ای در بخش شمال شرقی تراکم آتن، یونان است. قدمت ماروسی به دوران جمهوری باستان آتن برمی گردد. نام باستانی آن آتمونون بود و نمایانگر یکی از 10 شهر فرعی آتن بود.

جزئیات

  • شناسه ملک:
    A4-4240
  • مساحت خانه (مترمربع):
    135 مترمربع
  • اتاق ها:
    3
  • حمام ها:
    2
  • قیمت (یورو):
    800،000 یورو
  • وضعیت:

امکانات

  • آشپزخانه
  • اتاق پذیرایی
  • دارای ایوان
  • محل غذاخوری

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسید “برای فروش آپارتمان سه خوابه در ماروسی آتن”

امتیاز