حمام ها: 4
1000-2200 مترمربع

نمای کلی

املاک میکونوس یونان. ۲۸ ویلا نوساز در منطقه ای لذت بخش، درست در سراسر شهر میکونوس با منظره ای عالی از شهر و هر دو بندر جزیره اکنون برای فروش قرار دارند.

این پروژه که از سال ۲۰۰۳ انجام شده است شامل ۹ قطعه به مساحت تقریباً ۴۰۰۰ متر مربع است که در حال حاضر در حال ساخت ۲۸ ویلا لوکس (تقریباً ۳-۴ ویلا در هر قطعه) هستیم.
تمامی ویلاها کاملا مستقل هستند و دارای حداقل ۱۰۰۰ متر زمین (بسته به مساحت کل هر ویلا) هستند و همگی دارای استخرهای شنای مجزا هستند.

مساحت و متراژ ویلاها از حدود ۱۶۰ متر مربع (برای کوچکترها)، تا ۳۰۰ متر مربع (برای بزرگترها) شروع می شود.
چیدمان هر ویلا (بسته به متراژ آن) شامل حداقل یک (۱) اتاق خواب مستر، دو (۲) اتاق دو تخته، یک (۱) اتاق تک تخت یدکی، چهار (۴) حمام، یک آشپزخانه بسیار بزرگ، یک اتاق غذاخوری راحت و یک اتاق نشیمن بزرگ.

بسته به طراحی، هر ویلا در ۲ تا ۳ سطح چیده شده است. ویلاها در مرحله پایانی تکمیل هستند و تا نوامبر ۲۰۱۱ به تدریج تحویل می شوند.

منطقه ای که این ویلاهای شگفت انگیز در آن واقع شده اند تقریباً ۲ کیلومتر خارج از شهر میکونوس در یکی از بهترین نقاط جزیره با منظره پانوراما منحصر به فرد از شهر، ساحل Ornos و منطقه Tourlos است.

این مکان خاص یکی از جذاب ترین مکان های جزیره است. در حالی که بسیار نزدیک به شهر میکونوس است، توسعه در یک منطقه بسیار وسیع گسترده شده است و منظره ای تماشایی را ارائه می دهد. بنابراین، سه کلمه می توانند این پروژه را به بهترین شکل توصیف کنند: نزدیکی، خودمختاری و سلامتی.

کل پروژه توسط معتبرترین شرکت معماری یونان طراحی و طراحی شده است. هر اقامتگاه به منظور مطابقت با طراحی محلی و ادغام کامل در محیط طبیعی جزیره به صورت جداگانه طراحی شده است.

قطعه O-2
این قطعه شامل چهار (۴) اقامتگاه مجلل است که همگی در کنار یکدیگر در بالای تپه قرار دارند. همه آنها منظره ای عالی از ساحل Ornos، شهر میکونوس و Tourlos دارند. سطح هر اقامتگاه (A، B، C  D) به ترتیب مساحتی معادل ۱۴۰، ۱۵۵، ۱۴۵، ۱۶۵ متر مربع را پوشش می دهد (بدون احتساب انبارهای کمکی موتورخانه های استخر) و همگی تقریباً دارای حدود. ۱۰۰۰ متر مربع زمین با استخرهای شنا مجزا.
قیمت: هر عدد ۱.۱۰۰.۰۰۰ یورو

قطعه O-5

این مجموعه از سه (۳) اقامتگاه تشکیل شده است که دو تای آنها تقریباً یکسان و در کنار یکدیگر قرار دارند (هر کدام حدود ۱۷۰ متر مربع بدون احتساب انبارهای کمکی موتورخانه استخر) و سومی که دارای سطح بزرگتر است (حدود ۳۰۰ متر مربع نیز نیست). از جمله انبارهای کمکی و موتورخانه های استخر). این قطعه بر روی تپه واقع شده و منظره ای باشکوه از شهر میکونوس، تورلوس و جزیره تینوس دارد. تمامی اقامتگاه ها تقریباً ۱.۵۰۰ متر مربع زمین با استخرهای شنا مجزا.
قیمت: هر عدد ۱.۱۰۰.۰۰۰ یورو

قطعه O-6

این مجموعه شامل سه (۳) اقامتگاه است که در سه سطح در کنار یکدیگر قرار دارند (هر کدام حدود ۱۸۰ متر مربع بدون احتساب انبارهای کمکی موتورخانه استخر). این قطعه در بالای تپه قرار دارد و منظره ای خیره کننده از شهر میکونوس، کانالیا و جزیره تینوس دارد. تمامی اقامتگاه ها تقریباً ۱.۲۰۰ متر مربع زمین با استخرهای شنا مجزا.
قیمت: هر عدد ۱.۴۰۰.۰۰۰ یورو

قطعه O-10

متشکل از سه (۳) اقامتگاه با اندازه مساوی (هر یک دارای مساحت تقریبی ۱۸۰ متر مربع، بدون احتساب انبارهای کمکی موتورخانه استخر) و درست بالای جاده ساحلی قرار دارد و منظره ای فوق العاده از شهر میکونوس، ترولوس و جزیره تینوس ارائه می دهد. . تمامی اقامتگاه ها تقریباً ۱.۲۰۰ متر مربع زمین با استخرهای شنا مجزا.
قیمت: هر عدد ۱.۴۰۰.۰۰۰ یورو

قطعه O-11

دارای دو (۲) اقامتگاه با اندازه مساوی (هر کدام دارای مساحت تقریبی ۲۶۰ متر مربع، بدون احتساب انبارهای کمکی موتورخانه استخر) و درست بالای جاده ساحلی قرار دارد و منظره فوق العاده ای از شهر میکونوس، ترولوس و جزیره تینوس ارائه می دهد. . هر دو اقامتگاه تقریباً ۲.۲۰۰ متر مربع زمین با استخرهای شنا مجزا.
قیمت: هر عدد ۱.۱۰۰.۰۰۰ یورو

قطعه O-12

این مجموعه شامل سه (۳) اقامتگاه به مساحت (هر یک دارای مساحت تقریبی ۱۸۰ متر مربع، بدون احتساب انبارهای کمکی موتورخانه استخر) است و بین بالای تپه و جاده ساحلی واقع شده و منظره فوق العاده ای را ارائه می دهد. شهر میکونوس، ترولوس و جزیره تینوس. تمامی اقامتگاه ها تقریباً ۱.۲۰۰ متر مربع زمین با استخرهای شنا مجزا.
قیمت: هر عدد ۱.۱۰۰.۰۰۰ یورو

قطعه O-13

شامل سه (۳) اقامتگاه است که دو تای آنها تقریباً یکسان هستند و در کنار یکدیگر قرار دارند (هر کدام حدود ۱۷۰ متر مربع بدون احتساب انبارهای کمکی موتورخانه های استخر) و سومی که دارای سطح بزرگتر است (حدود ۳۰۰ متر مربع همچنین بدون احتساب). انبارهای کمکی و موتورخانه های استخر). زمینی که در جاده ساحلی واقع شده است، منظره ای عالی از شهر میکونوس، تورلوس و جزیره تینوس دارد. تمامی اقامتگاه ها تقریباً ۱.۵۰۰ متر مربع زمین با استخرهای شنا مجزا.
قیمت: هر عدد ۱.۴۰۰.۰۰۰ یورو

قطعه O-15

مجتمع اقامتی شامل سه (۳) اقامتگاه به مساحت (هر یک) است

داشتن سطحی در حدود ۱۸۰ متر مربع، بدون احتساب انبارهای کمکی موتورخانه های استخر) و بر روی تپه ای واقع شده است و منظره فوق العاده ای از شهر میکونوس، ترولوس و جزیره تینوس ارائه می دهد. تمامی اقامتگاه ها تقریباً ۱.۲۰۰ متر مربع زمین با استخرهای شنا مجزا.
قیمت: هر عدد ۱.۱۰۰.۰۰۰ یورو

قطعه O-17

این مجموعه دارای چهار (۴) اقامتگاه مجلل است که همگی در کنار یکدیگر در بالای تپه قرار دارند. همه آنها منظره ای الهام بخش از شهر میکونوس، تورلوس، کانالیا و جزیره تینوس دارند. سطح هر اقامتگاه (A, B, C D) به ترتیب مساحت های ۱۶۵، ۱۵۵، ۱۸۰ ۱۶۵ متر مربعی (بدون احتساب انبارهای کمکی موتورخانه های استخر) را پوشش می دهد و همه آنها تقریباً دارای حدود. ۱۰۰۰ متر مربع زمین با استخرهای شنا مجزا. قیمت: هر عدد ۱.۱۰۰.۰۰۰ یورو
طراحی تمام ویلاها بر رفاه ساکنین متمرکز بوده و در عین حال تمام راحتی و عملکرد یک اقامتگاه روستایی مجلل را ارائه می دهد.
برنامه های کاربردی طراحی داخلی به طور انتخابی برای هر محل سکونت اعمال می شود تا به هر یک از آنها جلوه منحصر به فردی از دکوراسیون و طراحی داخلی بدهد. جزئیات طراحی در کانون توجه قرار می گیرد که هم کیفیت و هم عملکرد اضافه شده به هر خانه را نشان می دهد.

همه اقامتگاه های تازه ساخته دارای فضاهای داخلی بزرگ و دارای اتاق خواب ها، مناطق سرگرم کننده چشمگیر است که شامل اتاق های نشیمن و غذاخوری بزرگ با سقف های طاق دار بلند، اتاق های تفریحی و پاسیوهای وسیع برای صرف غذا و استراحت در فضای باز است.

همه آنها شامل یک آشپزخانه مدرن لوکس است که مجهز به لوازم “Miele” است. همه اتاق خواب های مستر به زیبایی طراحی شده اند و شامل کمدهای بزرگ، حمام مجلل، گرداب و بالکن خصوصی با قسمت نشیمن می شوند. اتاق خواب های اضافی با حمام اختصاصی فضاهای نشیمن را کامل می کند.

ویژگی‌های معماری شامل دیوارهای سنگی، کف‌های چوبی زیبا و سقف‌های چوبی سفید است. سیستم روشنایی پیچیده، تهویه مطبوع و گرمای تابشی خودکار در سرتاسر این خودرو وجود دارد. تختخواب‌ها، مبل‌ها، میزهای قهوه‌خوری، کرکره‌ها و تخت‌خواب‌های بیرونی با طراحی سفارشی به‌طور خاص برای هر خانه ساخته شده‌اند. مجموعه ای از متریال های درجه یک به طرز هنرمندانه ای با طراحی منحصر به فرد ترکیب شده است تا یک دکوراسیون جدید و مدرن برای هر ویلا ایجاد کند.

مهمترین بخش مرحله ساخت یک خانه، به طور غیرقابل استثنا کیفیت مصالح ساختمانی استفاده شده است. و این پروژه بدون شک آن را دارد.

زمین هر قطعه، به طور حرفه ای با باغ های تراس طراحی شده است. برای هر خانه ای آلاچیق باغی تعبیه شده است تا از مناظر فوق العاده آن بهره ببرید. کنار تراس‌های وسیعی که یک بار استخر و قسمت‌های نشیمن پوشیده از آلاچیق را ارائه می‌کند، استخر خیره‌کننده در لبه افق، حس شنا در دریای اژه را ایجاد می‌کند.

همه املاک از یک محیط بسیار راحت در خلیجی آرام بهره می برند، اما با رستوران ها، فروشگاه ها، تفریحات شبانه و فرودگاه بین المللی تنها ۲ کیلومتر از شهر میکونوس فاصله دارند.

مجموعه زائرا می تواند بزرگترین انتخاب مبلمان را برای خانه جدید یا خانه تعطیلات شما در یونان به شما ارائه دهد. مجموعه زائرا شامل طیف کاملی از مبلمان اتاق خواب، اتاق ناهار خوری و اتاق نشیمن است که مطابق با هر سلیقه و بودجه ای است.

محل

میکونوس جذاب ترین جزیره در دریای اژه است و در مجموعه Cyclades، جنوب شرقی Tinos و شمال ناکسوس واقع شده است. به لطف زیبایی طبیعی شگفت‌انگیز (سواحل متعدد با خدمات با کیفیت بالا) و سبک زندگی پر زرق و برق خود، به نفیس‌ترین مقصد تابستانی در اروپا و یکی از ده مقصد برتر در سراسر جهان تبدیل شده است. مساحت آن ۸۷ کیلومتر است (بدون احتساب جزایر دلوس و رینیا که هر دو ۱۳ کیلومتر مساحت دارند و به شهرداری میکونوس تعلق دارند) و تقریباً دارای حدود ۱۰۰ کیلومتر مربع است. ۸۰ کیلومتر سواحل شنی.

این یک مقصد ایده آل برای تعطیلات است زیرا تنها ۳.۵ ساعت با پیرهوس (با قایق تندرو) یا فقط ۳۰ دقیقه با هواپیما از آتن فاصله دارد. همچنین در طول فصل تابستان، به طور مستقیم در سراسر جهان با پروازهای چارتر مستقیم به اکثر کشورها متصل می شود. دارای پوشش عالی شبکه جاده‌ای و تمامی زیرساخت‌های لازم است که می‌تواند حتی بیشترین بازدیدکنندگان را در تمام بخش‌ها راضی نگه دارد.

مساحت آن ۸۷ کیلومتر است (بدون احتساب جزایر دلوس و رینیا که هر دو ۱۳ کیلومتر مساحت دارند و به شهرداری میکونوس تعلق دارند) و تقریباً دارای حدود ۱۰۰ کیلومتر مربع است. ۸۰ کیلومتر سواحل شنی.

این یک مقصد ایده آل برای تعطیلات است زیرا تنها ۳.۵ ساعت با پیرهوس (با قایق تندرو) یا فقط ۳۰ دقیقه با هواپیما از آتن فاصله دارد. همچنین در طول فصل تابستان، به طور مستقیم در سراسر جهان با پروازهای چارتر مستقیم به اکثر کشورها متصل می شود. دارای پوشش عالی شبکه جاده‌ای و تمامی زیرساخت‌های لازم است که می‌تواند حتی بیشترین بازدیدکنندگان را در تمام بخش‌ها راضی نگه دارد.

«جزیره باد» (که توسط مردم محلی به آن می گویند) براق ترین جواهر سیکلادس است که زیبایی منحصر به فردش با سواحل طلایی و شهر قدیمی زیبا، بازدیدکنندگان را طلسم می کند. این جزیره غول‌ها بر اساس اساطیر یونانی است که هرکول پس از نبردی سخت آن را شکست داد و سپس به زندان افتاد.

زیر صخره های جزیره

اعتقاد بر این است که جزیره میکونوس به نام یک قهرمان محلی است که در دوران باستان پرستش می شد.

میکونوس یکی از مقاصد برتر گردشگران است که به دلیل ویژگی جهانی خود که تعداد زیادی از گردشگران محلی و بین المللی را به خود جذب می کند، برجسته می شود. این جزیره متعلق به Cyclades است و شهر میکونوس، معروف به Chora، بالاترین تراکم جمعیت را در مقایسه با سایر مناطق جزیره دارد. این جزیره یکی از جهانی ترین جزایر یونان است و با گردشگری انبوه به طور فزاینده ای محبوب شده است. خارق‌العاده‌ترین و قابل توجه‌ترین آن این است که در ده سال (۱۹۹۱-۲۰۰۱) جمعیت میکونی ۵۰ درصد افزایش یافته است.

میکونوس به دلیل زندگی شبانه شدید با بارها و کلوپ های شبانه و شخصیت مجلل آن ترجیح داده می شود، در حالی که سواحل شنی را ارائه می دهد. سرگرمی در این بخش از یونان به خصوص در فصل های پرآب متوقف نمی شود. از عید پاک تا اکتبر، بارهای ساحلی از صبح تا صبح روز بعد کار می کنند. زندگی شبانه به دلیل بازدیدکنندگان منتخب، VIP های محلی و بین المللی و دی جی های معروفی که وعده شب های رقص بی نظیر را می دهند، در میان سایرین در اروپا بهترین است. رستوران‌هایی با غذاهای خاص و فروشگاه‌هایی که بالاترین انتظارات را برآورده می‌کنند در این مکان از دریای اژه یافت می‌شوند.

هر کس، چه مشهور و چه غیر مشهور، در جستجوی بهبود کیفیت زندگی، آرزوی داشتن ملکی در این بخش از یونان، میکونوس، با هوای جهان وطنی، زیبایی طبیعی و سبک زندگی خالص و هوشیار را دارد.

جزئیات

  • شناسه ملک:
    GrCyNP-106
  • مساحت زمین (مترمربع):
    1000-2200 مترمربع
  • مساحت خانه (مترمربع):
    140-300 مترمربع
  • اتاق ها:
    4
  • حمام ها:
    4
  • قیمت (یورو):
    1،100،000 یورو
  • وضعیت:

امکانات

  • استخر
  • پارکینگ
  • تهویه هوا
  • گرمایش مرکزی
  • مبله

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسید “املاک میکونوس یونان”

امتیاز

11 − 1 =

املاک مشابه