حمام ها: 2

نمای کلی

خانه غار برای فروش در سانتورینی. این خانه غاری با مساحت 105 متر مربع که در دهکده ای زیبا و تاریخی در مرکز جزیره سانتورینی قرار دارد، شامل سه (3) اتاق خواب، دو (2) حمام و یک استخر شنا به مساحت 21 متر مربع است که منتظر لحظاتی فراموش نشدنی با عزیزانتان است. از معروف ترین و رمانتیک ترین مقصد کل دنیا. یک فرصت عالی در جزیره سانتورینی برای داشتن تکه ای از بهشت ​​خود!

قدمت این غار به اوایل دهه 1900 برمی‌گردد و به معنای واقعی کلمه بر اساس سنت سانتورینی در صخره حک شده است.

اخیراً با احترام، ارادت و عشق به معماری سنتی سیکلادیک بازسازی و بازسازی شده است، اما در عین حال تمام امکانات و امکانات مدرن را برای اقامتی به یاد ماندنی و مجلل ترکیب کرده است.

این خانه غار دارای پله‌های سفید سنتی و حیاطی با محوطه‌های پاسیو، گل‌ها و استخر خصوصی، فضای استراحت سایه‌دار و تخت‌های آفتاب است که مناظری خیره‌کننده از افق آبی و روستاهای اطراف را ارائه می‌دهد.

در گوشه ای از ویلا یک میز ناهار خوری بزرگ مشرف به دریای اژه وجود دارد که به ویژه مجهز به منطقه باربیکیو است.

این می تواند حداکثر 9 نفر را در خود جای دهد و برای یک خلوت عاشقانه برای زوج های جوان، یک خانواده یا یک گروه بزرگ از دوستان ایده آل است.

جزئیات طراحی داخلی سنتی، پالت رنگی زیبا و اثاثیه سنجیده، فضایی باشکوه را ارائه می دهد که طعم ها و عطرهای گذشته را ترکیب می کند و در عین حال راحتی و لوکسی مدرن را ارائه می دهد.

فضای داخلی مینیمال سفید ملک با لبه های منحنی صاف و دکوی ساده، محیطی آرام و فضایی لذت بخش را به شما می دهد.

با ورود به خانه غار، یک اتاق نشیمن روشن و راحت، یک آشپزخانه کامل با وسایل برقی مدرن و دو اتاق خواب بزرگ وجود دارد. یکی از اتاق خواب ها دارای کمد دیواری و حمام اختصاصی با جکوزی است.

همچنین یک آپارتمان استودیویی با آشپزخانه و حمام وجود دارد که می تواند به عنوان مهمان خانه استفاده شود و حریم خصوصی را به مهمانان خود ارائه دهد.

سمفونی رنگ‌های دریا و آسمان در طول روز تغییر می‌کند و در زمان غروب خورشید به اوج خود می‌رسد در حالی که ترکیب سنگ‌های آتشفشانی محلی و شیشه، پناهگاهی بی‌نظیر و مجلل را ارائه می‌دهد.

فضای سالن به خصوص در شب ها که شمع روشن است جوی است و از هر گوشه ای از منظره های نامحدود لذت می برید.

این اقامتگاه دوست داشتنی نمونه ای از طراحی معماری در یکی از برترین مقاصد گردشگری جهان است!

از آوریل تا اکتبر به عنوان یک خانه تعطیلات سودآور عمل می کند.

واقع در قلب روستای زیبا، به شما امکان دسترسی به تمام امکانات و خدماتی را که ممکن است برای زندگی روزمره به آن نیاز داشته باشید، می دهد.

نزدیک ترین ساحل تنها 3 کیلومتر با شما فاصله دارد، جایی که می توانید غواصی با طراوت داشته باشید و از آفتاب معروف یونان لذت ببرید.

فرودگاه تنها 4 کیلومتر برای هر فرار بزرگ یا کوچک فاصله دارد.

نزدیک به تمامی امکانات و امکانات، یک فرصت ایده آل و مناسب برای سرمایه گذاری!

جزئیات

  • شناسه ملک:
    S4-1286
  • مساحت خانه (مترمربع):
    105 مترمربع
  • اتاق ها:
    3
  • حمام ها:
    2
  • وضعیت:

امکانات

  • استخر

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسید “خانه غار برای فروش در سنتورینی”

امتیاز

املاک مشابه