حمام ها: 2
220 مترمربع

نمای کلی

خانه غار برای فروش سانتورینی. این ملک استثنایی یک خانه غارنشین سنتی است که با دقت بازسازی شده و به یک خانه مدرن مجلل بازطراحی شده است که تجربه‌های بی‌نظیری را ارائه می‌کند و سنت سیکلادیک را با زیبایی‌شناسی مدرن حفظ می‌کند. موقعیت ایده آل در Karterados و فقط ۱.۵ کیلومتر از مرکز Fira، دسترسی به امکانات و خدمات را از فاصله نزدیک ارائه می دهد.

این خانه شامل ۴ اتاق خواب، ۲ حمام، تراس بزرگ اتاق نشیمن و آشپزخانه است که فضایی آرامش بخش و هاله ای خارق العاده ایجاد می کند.

این غارخانه با معماری سنتی سیکلادیک که در دهه ۱۹۵۰ ساخته شده است، در سال ۲۰۰۷ به طور کامل بازسازی شده است و کاملاً حریم خصوصی را ارائه می دهد.

مساحت کل ۱۱۰ متر مربع در زمین ۲۲۰ متر مربع با چشم اندازهای خیره کننده به دهکده سنتی Karterados واقعاً یک ملک شگفت انگیز است که تنها با قابلیت ساخت باقی مانده برای ارائه متر مربع بیشتر قابل بهبود است.

این خانه غار برای فروش در سانتورینی درآمد اجاره روزانه ۲۰۰-۲۵۰ یورو را ارائه می دهد و ۷۰ درصد اشغال دارد.

نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه سانتورینی (تیرا) است که ۳.۷ کیلومتر با ملک فاصله دارد.

نزدیک به تمامی امکانات و امکانات، یک فرصت ایده آل و مناسب برای سرمایه گذاری!

اطلاعات خانه های غار

جزیره سانتورینی به دلیل موقعیت جغرافیایی خود همیشه مرکز مهم کشتیرانی در دریای مدیترانه بوده است. تا اوایل قرن بیستم حتی یک اسکله در خلیج ارمنی در زیر اویا با ناوگانی تقریباً وجود داشت. ۱۳۰ قایق بادبانی، مسافرت و تجارت. به همین دلیل است که مالکان کشتی و خدمه آنها در این منطقه زندگی می کردند. برای اعضای خدمه که عمدتاً به دلیل فقر قادر به ساختن خانه های خود در بالای تپه نبودند، خاص بودن زمین آتشفشانی سانتورینی جایگزین بسیار ارزان تری ارائه کرد: به ساکنان اجازه می داد بیشتر یک ساختمان یا حتی کل آن را کنده کاری کنند. یکی در زمین

این غارها خانه‌های کوچک و فقیرانه سانتورینی بودند که در آن خدمه کشتی‌ها و خانواده‌های فقیرتر زندگی می‌کردند، برخلاف عمارت‌های دو طبقه نئوکلاسیک که توسط صاحبان کشتی‌های ثروتمند ساخته شده بودند. آنها اقامتگاه های غار مانندی بودند که در زمین ترائیک حک شده بودند، بدون پایه. زمین ترائیک یک مصالح ساختمانی عالی است. با سنگ آهک مخلوط شد و گچ قدرتمندی را تشکیل داد که با رطوبت جامد می شود و به مرور زمان سخت تر می شود. لایه زمین ترائیک همچنین حاوی پوکه، سنگ آذرین بسیار متخلخل و کف مانند و رسانای بد گرما و صدا است، بنابراین خانه های غار سانتورینی در زمستان گرم و در تابستان خنک نگه داشته می شوند. مهم این است که آنها مقاومت زیادی در برابر زلزله نشان می دهند.

جزئیات

  • شناسه ملک:
    S4-1313
  • مساحت زمین (مترمربع):
    220 مترمربع
  • مساحت خانه (مترمربع):
    110 مترمربع
  • اتاق ها:
    4
  • حمام ها:
    2
  • قیمت (یورو):
    350،000 یورو
  • سال ساخت:
    1950
  • وضعیت:

امکانات

  • آشپزخانه
  • تراس

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسید “خانه غار برای فروش سانتورینی”

امتیاز

1 + بیست =

املاک مشابه