حمام ها: 3

نمای کلی

خانه غار سانتورینی برای فروش. این خانه با 3 اتاق خواب، 3 حمام، مبله کامل و با یک مینی استخر جکوزی خارجی برای 6 نفر، تنها 500 متر از مرکز اویا فاصله دارد و 178 متر مربع مساحت دارد.

مناظر خیره کننده ای به دهانه دهانه و روستای اویا ارائه می دهد. در خارج از خانه یک پارکینگ، ایستگاه اتوبوس، بازار و رستوران وجود دارد.

از سه طبقه (بالا، پایین و زیر شیروانی) تشکیل شده است که می توانند با هم متحد شوند یا به دو خانه مجزا تبدیل شوند.

سطح بالایی در خانه اصلی شامل یک اتاق خواب مستر لوکس با تخت دونفره، حمام اختصاصی با وان جکوزی، یک اتاق نشیمن، یک اتاق غذاخوری مجزا، یک گوشه نشیمن و یک آشپزخانه کاملا مجهز است.

چند پله بالاتر از قسمت نشیمن، می توانید یک قسمت نشیمن کوچک با یک مبل تختخواب شو و پنجره با منظره شگفت انگیز دریا پیدا کنید.

سطح پایینی خانه اصلی شامل یک اتاق نشیمن کوچک، یک آشپزخانه کاملاً مجهز، یک WC کوچک با دوش و یک تخت دو نفره تو در تو در پنجره غار است.

فضای غار این سطح پایین حسی خاص و عاشقانه ایجاد می کند.

با پله های داخلی با بقیه خانه یا از طریق یک ورودی اصلی مجزا متصل می شود.

در حیاط اصلی یک نشیمن و یک استخر جکوزی برای 6 نفر وجود دارد. همه با چشم اندازهای شگفت انگیز از دریا، غروب خورشید و آتشفشان.

زیر شیروانی می تواند تبدیل به یک آپارتمان جداگانه شود یا می تواند به بقیه خانه اصلی متصل شود.

این شامل یک اتاق نشیمن، یک آشپزخانه کاملاً مجهز، یک WC با دوش و یک اتاق خواب است که واقعاً ایده پرواز بر فراز روستای شگفت انگیز Oia را می دهد.

مزیت این طبقه پنجره هایی است که هم در جلو و هم در سقف وجود دارد که می توانید از روی آن ستاره ها و ماه را ببینید یا از روی تخت خود دریا و روستا را تماشا کنید.

قرار گرفتن در بلندترین نقطه روستا می تواند مناظر فراموش نشدنی و خاطرات بی نظیری را ارائه دهد. همچنین یک بالکن مشرف به آتشفشان وجود دارد.

سانتورینی محل روستاهای نمادین کوبیست Oia و Fira است که بر فراز صخره‌های آتشفشانی جزیره در رگه‌هایی از سفید درخشان و لکه‌هایی از آبی یونانی آبشاری می‌کنند.

سواحل ماسه‌ای قرمز، سیاه و سفید، دریاچه کالدرا آن را احاطه کرده است – یکی از بزرگ‌ترین دریاچه‌های جهان، در حالی که خانه‌های سفیدپوش و کلیساهای گنبدی آبی در پیچ و خم خیابان‌های باریک، زیباترین عکس‌ها را به وفور انتخاب می‌کنند. این خانه مجلل غار را برای تجربه کامل بخرید.

جزئیات

  • شناسه ملک:
    S4-1351
  • مساحت خانه (مترمربع):
    178 مترمربع
  • اتاق ها:
    3
  • حمام ها:
    3
  • قیمت (یورو):
    1،950،000 یورو
  • وضعیت:

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسید “خانه غار سنتورینی برای فروش”

امتیاز

املاک مشابه