خانه مجلل ویزای طلایی برای فروش در سانتورینی

حمام ها: 1

نمای کلی

ویزای طلایی خانه مجلل برای فروش در سانتورینی. این خانه مجلل با مساحت ۵۵ متر مربع که در جزیره زیبای سانتورینی واقع شده و چشم اندازهای شگفت انگیزی به غروب خورشید و دریا ارائه می دهد، از یک (۱) اتاق خواب، یک حمام و یک تراس پشت بام شگفت انگیز تشکیل شده است. بهشت زندگی خود را در مکانی فوق العاده با بالاترین استانداردها زندگی کنید!

آنها در یک قطعه زمین با خانه مجلل دیگری دراز کشیده اند، آنها فقط یک پاسیو مشترک دارند. این یک خانه خصوصی و مستقل است که به تازگی با بالاترین استانداردها و مصالح بازسازی شده است!

خانه دارای تراس با منظره خیره کننده دریا و روستا)؛ منظره ای که همیشه در قلب شما خواهد بود و برای یک عمر به یاد ماندنی!

این خانه ۵۵ متر مربعی دارای یک فضای داخلی با یک اتاق نشیمن با یک آشپزخانه کاملاً مجهز و یک اتاق ناهار خوری، یک اتاق خواب با یک تخت دو نفره و یک حمام اختصاصی با دوش است. دکوراسیون آن مینیمال و مدرن است و اقامتی با کیفیت بالا از ۲ تا ۴ مهمان ارائه می دهد.

در چند دقیقه پیاده روی از شهر فیرا و چند قدمی مرکز فیرستفانی واقع شده است. این خانه در موقعیتی ایده آل و تنها ۲۰ متر با صخره های معروف کالدرا فاصله دارد و با ماشین قابل دسترسی است. علاوه بر این، چند دقیقه دورتر، یک پارکینگ عمومی رایگان در دسترس است.

ویزا طلایی خانه مجلل برای فروش در سانتورینی اطلاعات مکان:

سانتورینی جزیره آتشفشانی با شهرت جهانی است که در جنوبی ترین بخش جزایر گروه Cyclades در دریای اژه در یونان واقع شده است. شاعران بزرگ، تاریخ ۴۰۰۰ ساله آن را ستایش کرده اند. صخره ابدی همچنان پابرجاست، محکم و باشکوه، با افتخار از دریا برمی خیزد و به خوبی از اسرار آتلندیس محافظت می کند.

غروب های باورنکردنی، ساختمان های سفید مرواریدی تزئین شده با بوگنویل، کلیساهای گنبدی آبی، و آسیاب های بادی زیبا، سانتورینی را به مقصدی مورد توجه تبدیل کرده است. این بهشت ​​یونانی بازدیدکنندگانی را از سرتاسر جهان جذب می‌کند که مشتاق تماشای غروب‌های معروف اویا، شنا در چشمه‌های آب گرم، چشیدن طعم غذاهای آن، و تفریح ​​در استراحتگاه‌های مجلل هستند.

چه در جزایر دیگر پرواز کنید و چه سوار کشتی شوید، غیرممکن است که منظره خیره کننده دهانه آتشفشانی (گودال آتشفشانی) که از سکونتگاه های عجیب و غریب بر فراز صخره های لایه گدازه ای قابل مشاهده است را از دست بدهید. شهرک های سفید پوش فیرا و اویا جذاب ترین مقاصد جزیره هستند. در بین این دو شهر، روستاهای کوچکی به صخره‌ها چسبیده‌اند که محیط‌های آرام‌تر و آرام‌تری را برای تعطیلات شما فراهم می‌کنند.

جزئیات

  • شناسه ملک:
    S4-1269
  • اتاق ها:
    1
  • حمام ها:
    1
  • قیمت (یورو):
    260،000 یورو
  • سال ساخت:
    1820
  • وضعیت:

امکانات

  • آشپزخانه
  • اتاق پذیرایی
  • مبله

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسید “خانه مجلل ویزای طلایی برای فروش در سانتورینی”

امتیاز

7 + شش =

املاک مشابه