زمین فروشی در کیفیسیا

نمای کلی

زمین فروشی در کیفیسیا. این قطعه زمین با مساحت 815 مترمربع که در محبوب‌ترین و گران‌ترین منطقه آتن واقع شده است، قطعاً یک الماس است، فرصتی عالی برای به دست آوردن یک قطعه زمین خوب در حومه شهرت بالا کیفیسیا.

نمای بزرگی در خیابان مرکزی دارد و برای یک ساختمان سه طبقه تا 490 مترمربع اجازه ساخت دارد.

آپارتمان ها در این منطقه به دلیل موقعیت مکانی عالی و نزدیکی به حمل و نقل عمومی و کلیه امکانات رفاهی، فروش سریع و حتی درآمد سالم را تضمین می کنند.

یک فرصت عالی برای داشتن یک قطعه زمین خوب در یکی از پرطرفدارترین حومه آتن.

زمین فروشی در کیفیسیا اطلاعات موقعیت مکانی:

کیفیسیا یک حومه شمالی سرسبز و مرتفع است که راه‌های لذت‌بخش زیادی برای گذراندن یک روز دارد. این منطقه در قرن نوزدهم (عمدتاً بین سال‌های 1870 تا 1935) زمانی که تنها پس از چند ساعت سواری پردست‌انداز در امتداد جاده خاکی با اسب و کالسکه قابل دسترسی بود، شروع به تبدیل شدن به یک منطقه مسکونی برای خانواده‌های ثروتمند آتنی کرد.

امروزه می‌توان ترکیبی از ویلاهای جذاب ساخته شده در سبک‌های معماری مختلف را تحسین کرد – از عمارت‌های نئوکلاسیک و اقامتگاه‌های رومانتیک روستایی گرفته تا کلبه‌های به سبک اتریشی و طرح‌های هنر نو و فراتر از آن.

کیفیسیا که به دلیل تفاوت اقلیم مشخص خود با آتن شناخته شده است – حدود پنج سانتی‌گراد خنک‌تر است، عمدتاً به این دلیل که در امتداد دامنه‌های غربی کوه پندلی پراکنده شده است، کیفیسیا نیز هوای آرام‌تر و تا حدودی مجلل‌تری دارد.

با انبوهی از فروشگاه‌های طراحان، کافه‌بارهای شیک، و رستوران‌های سطح بالا، جای تعجب نیست که این مکان خانه اقشار ثروتمند جامعه آتن است.

کیفیسیا یکی از گران ترین حومه های شمالی آتن است که یک انتخاب عالی برای یک روز پر جنب و جوش است. از خرید پر زرق و برق لذت ببرید، هنر شگفت انگیز را تحسین کنید، در یک رستوران غذا بخورید، و ترکیبی جذاب از عمارت های چند صد ساله را مطالعه کنید.

در اینجا می‌توانید از هوای خنک، فضای سبز فراوان، و احساس ثروت بی‌نظیر لذت ببرید که سال‌های نوری از هرج و مرج گاهی اوقات فراگیر مرکز شهر فاصله دارد.

جزئیات

  • شناسه ملک:
    A3-2427
  • مساحت خانه (مترمربع):
    815 مترمربع
  • قیمت (یورو):
    550،000 یورو
  • وضعیت:

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسید “زمین فروشی در کیفیسیا”

امتیاز