حمام ها: 6
4200 مترمربع

نمای کلی

ویلای لوکس برای فروش در میکونوس، یونان. این ویلای لوکس که در جزیره میکونوس، در بالای یک تپه صخره‌ای واقع شده، منظره پانوراما خیره‌کننده 360 درجه را به دلوس و شهر اورنوس میکونوس، همچنین با منظره غروب خورشید شگفت‌انگیز و تنها 500 متر با ساحل فاصله دارد، با مساحت 596 متر مربع و شامل شش (6) اتاق خواب، شش (6) حمام، دو (2) WC و یک استخر بی نهایت، مشرف به مجمع الجزایر دریای اژه از جمله جزیره Tinos، Syros و Delos با غروب جادویی آن. بدون شک، فرصتی شگفت انگیز برای زندگی در یک بهشت ​​زنده در موقعیت زمین!

از یکی از پانوراماترین و زیباترین مناظر میکونوس لذت می برد.

در زمینی به مساحت 4.200 متر مربع قرار دارد و دارای 2.100 متر مربع زمین است.

این بنا در سال 1996 با بالاترین استانداردها و مصالح ساخته شده است، در حالی که دو بار در سال های 2008 و 2017 بازسازی شده است.

این ملک بر روی تراس های طبیعی مختلف گسترده شده است که توسط چندین مسیر سنگی متشکل از سه ساختمان به هم متصل شده اند: خانه اصلی و دو مهمانخانه جداگانه.

سبک و احساس این ملک خاص است زیرا ترکیبی از معماری معمولی سیکلادیک با سبک مدرن است که به این ملک جذابیت منحصر به فرد و جذابیت قابل توجهی می دهد.

از طریق یک جاده خصوصی که به جاده اصلی متصل است، به راحتی با ماشین قابل دسترسی است.

فضای بیرونی یک پناهگاه واقعی استراحت است: تراس ها و باغ های اطراف خانه و استخر شنا فضای ایده آلی را برای سرگرمی با فضاهای نشیمن و غذاخوری متعدد فراهم می کند.

استخر بی نهایت بزرگ با سرریز دارای موقعیت مرکزی بر روی ویلا است و در عین حال که از نظر شکل و اندازه منحصر به فرد است، از چشم اندازهای پانوراما برخوردار است.

محیط بیرونی با مبلمان چوبی عتیقه، اشیاء شخصی و مصنوعات بسیار مناسب است.

همچنین یک منطقه باربیکیو برای صرف غذا در فضای باز با دوستان و خانواده وجود دارد.

ورودی اصلی خانه مستقیماً به یک اتاق نشیمن با پلان باز و زیبا با یک دفتر کار، یک اتاق غذاخوری برای 12 نفر و یک آشپزخانه کاملاً مجهز با فضای باز با فضای ذخیره سازی اختصاصی منتهی می شود.

پلان باز روشن و دنج با منظره خیره کننده دریا است، در حالی که دسترسی مستقیم به محوطه استخر و ایوان با قسمت های نشیمن راحت، ناهارخوری ها و تخت های آفتابگیر را می دهد.

در طبقه اول اتاق خواب اصلی با اتاق نشیمن اختصاصی و امکانات توالت اختصاصی قرار دارد. دو تراس بزرگ مجزا با منظره شگفت انگیز از اتاق خواب مستر دسترسی دارند.

دو مهمانخانه مجزای زیبا این ملک را تکمیل می کند. یکی در زیر استخر و پاسیو اصلی و دیگری در سطح پایین محل اقامت اصلی قرار دارد.

مهمانخانه واقع در سطح پایین شامل دو اتاق خواب با حمام اختصاصی، یک قسمت نشیمن با اتاق ناهار خوری کوچک و یک آشپزخانه کوچک باز است که هر اتاق دسترسی مستقیم به ایوان های خصوصی با دید به شهر میکونوس و آسیاب های بادی دارد. همچنین دسترسی مستقیم به محوطه استخر وجود دارد.

مهمانخانه دوم دارای یک منطقه نشیمن با آشپزخانه اوپن و دو اتاق خواب با حمام اختصاصی و یک تراس خصوصی مشرف به خلیج Ornos است.

همچنین یک اتاق مجزا برای کارکنان یا مهمانان با حمام اختصاصی وجود دارد.

این ویلای بسیار کمیاب و فوق العاده جذاب است که چشم و روح را به خواسته ترین افراد ارائه می دهد.

ویلا در موقعیت عالی قرار دارد. به مرکز شهر میکونوس (4 کیلومتر)، فرودگاه (4.8 کیلومتر) و بندر (6.7 کیلومتر) نزدیک است.

دسترسی آسان به فروشگاه‌ها، موزه‌ها، رستوران‌ها، میخانه‌ها، کافه‌ها، کلوپ‌ها، اسپاهای بهداشتی و زیبایی، سالن‌های ورزشی و همچنین انواع امکانات ورزشی از جمله زمین‌های تنیس و اسکواش، اسکی روی آب، غواصی، موج‌سواری بادی، قایقرانی و بادبادک را تسهیل می‌کند. -موج سواری.

جزئیات

  • شناسه ملک:
    Sv-349
  • مساحت زمین (مترمربع):
    4200 مترمربع
  • مساحت خانه (مترمربع):
    569 مترمربع
  • اتاق ها:
    6
  • حمام ها:
    6
  • قیمت (یورو):
    35،000،000 یورو
  • سال ساخت:
    1996
  • وضعیت:

امکانات

  • آشپزخانه
  • استخر
  • پارکینگ
  • ویوی دریا

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسید “ویلای لوکس برای فروش در میکونوس”

امتیاز

املاک مشابه