ویلای لوکس در میکونوس برای فروش یونان

حمام ها: 9

نمای کلی

ویلای لوکس در میکونوس برای فروش یونان. این ویلای مجلل با مساحت 650 متر مربع با هفت اتاق خواب، در الماس دریای اژه، جزیره میکونوس واقع شده است، حریم خصوصی و آرامش را فراهم می کند و مناظر خیره کننده ای از ساحل و آب های آبی کریستالی مناظر بی پایان دریا را به تصویر می کشد، فرصتی طلایی برای زندگی مانند یک پادشاه در یکی از مقاصد برتر در سراسر جهان!

این ویلا که در زمینی خلوت و خصوصی به مساحت 4650 متر مربع مشرف به ساحل شنی بسیار محبوب ساخته شده است، همه چیز در مورد این ویلا الهام بخش جذابیت، کلاس و سبک است.

این ملک شیک و مدرن از 650 متر مربع فضای نشیمن عالی در یک تمپوی معاصر و در عین حال سنتی میکونیایی تشکیل شده است. ترکیب معماری سنتی سیکلادیک با تمام امکانات رفاهی مدرن، مکان مناسبی برای افرادی است که به دنبال استراحت و فرار از فشارهای زندگی مدرن هستند.

این ملک با هماهنگی کامل در یک باغ منظره قرار گرفته است که در عین حال از یک سبک زندگی آرام و جهانی لذت می برد.

فضاهای بیرونی با طراحی بی عیب و نقص با استخر بزرگی که در آفتاب تابستانی میکونی می درخشد، فوراً مهمانان خود را تحت تأثیر قرار می دهد.

جکوزی شیک و با احتیاط در فضای باز، که به طور طبیعی بر روی سنگ های گرانیت میکونیایی حفر شده است، با این ویژگی همراه است.

یک تراس بزرگ استخر فضای زیادی را برای شما و عزیزانتان فراهم می کند تا از استراحت و حمام آفتاب لذت ببرید، در حالی که امکانات باربیکیو و حیاط آشپزخانه در فضای باز منتظر سرآشپز داخلی شما هستند تا استعداد آشپزی شما را آشکار کند و از دوستانتان یک غذای خوشمزه را تعریف کند. در فضای ناهار خوری بزرگ زیر آلاچیق لذت ببرید.

مناطق بیرونی همچنین شامل یک سالن سرپوشیده برای به اشتراک گذاشتن داستان ها با عزیزانتان است، یا فقط از غروب آفتاب شگفت انگیز با نوشیدنی خنک و آسمان پرستاره در خلوت کامل لذت ببرید.

مناطق با پلان باز الهام بخش، فضای باز را در ایجاد حس بیشتری از فضا به ارمغان می آورد.

اتاق‌های نشیمن وسیع با قسمت‌های غذاخوری وجود دارد که می‌توانید با 12 دوست در پس زمینه مناظر تماشایی جنوب شرقی آبی بی‌پایان مدیترانه غذا بخورید.

آشپزخانه خانه با کابینت های شیک و فضای کافی برای نشیمن 10 نفر سر میز صبحانه همچنان حال و هوای خود را دارد.

چیدمان معاصر این ویلای بی عیب و نقص نیز از هفت اتاق خواب و نه حمام تشکیل شده است.

اقامتگاه خیره کننده با لمس سبک و دستی با استعداد طراحی شده است. پنجره‌های بزرگ و درهای پاسیو تعبیه شده‌اند تا نور خورشید به داخل ویلا نفوذ کند.

زمین بسکتبال، دوربین های مدار بسته امنیتی ضبط 24 ساعته در فضاهای مشترک خارجی و داخلی، پارکینگ روباز برای 3 وسیله نقلیه، تلویزیون ماهواره ای در ملک گنجانده شده است.

چه بخواهید روز خود را با حمام کردن زیر آفتاب در محوطه استراحت در تراس کنار استخر، پختن غذای محلی از باربیکیو الفرسکو یا تماشای ستارگان آسمان غنی تابستانی یونان بگذرانید، همه چیز اینجاست که از آن لذت ببرید. حریم خصوصی کامل و مطلق

با ارائه منظره ای خیره کننده از جزایر سیکلادس، یک مقصد فرار عجیب و غریب و همچنین یکی از جذاب ترین فرصت های سرمایه گذاری در جهان است!

ویلای لوکس در میکونوس برای فروش یونان اطلاعات مکان:

میکونوس یک مقصد برتر یونان است که در آن همه سرگرمی اتفاق می افتد!

میکونوس که به‌خاطر معماری مینیمال سیکلادیک معروف است، مملو از خانه‌های سنتی سفیدپوش و کلیساهای گنبدی آبی است. با این حال، علامت تجاری جزیره، آسیاب‌های بادی سنتی زیبا در مقابل ونیز کوچک است، جایی که می‌توانید از غروب آفتاب جادویی لذت ببرید و نور رنگارنگی را که چورا (شهر اصلی) جزیره را می‌شوید، ثبت کنید. خوشبختی واقعی!

پایتخت جزیره، شهر میکونوس (هورا)، با بندر رنگارنگش که در آن قایق های ماهیگیری کوچک در کنار قایق های تفریحی لوکس لانه می کنند، تصویری کاملاً متفاوت از اکثر شهرهای جزیره ای دریای اژه ارائه می دهد.

میکونوس به عنوان دهکده اصلی سیکلادیک با پیچ و خم مسیرهای باریک که توسط ساختمان‌های سفید و خیره‌کننده قاب شده است، مشهور است. در حالی که ساخت دهکده های جزیره ای در مکان های نمایشی طبیعی معمول است، میکونوس در یک منطقه مسطح گسترده شده است و انسجام زیبایی شناختی محکمی را منتقل می کند.

زندگی شبانه در میکونوس بهترین در دریای اژه است، با دی جی های مشهور از سراسر اروپا برای اجرا در کلوپ های وحشی. کسانی که به دنبال یک تعطیلات بدخیم از آفتاب و ساحل در روز و مهمانی های بی پایان در شب هستند، کاملاً برای میکونوس مناسب هستند.

ونیز کوچک در میکونوس. ونیز کوچک یکی از جذاب‌ترین مناطق شهر میکونوس و یکی از زیباترین مکان‌های سیکلادس است. خانه‌های زیبای دو و سه طبقه آن با بالکن‌ها، پنجره‌ها و درهای رنگارنگ که درست روی دریا ساخته شده‌اند، تصویری بی‌نظیر را شکل می‌دهند. ونیز کوچک بهترین نقطه برای تماشای غروب خورشید است.

میکونوس یک جزیره شلوغ با تمام امکانات رفاهی یک استراحتگاه مدرن است که کارهای زیادی در روز یا شب دارد، برای کسانی که می خواهند اوقات پر جنب و جوشی داشته باشند. با این حال، بازدیدکنندگانی که به تعطیلات آرام تر علاقه دارند، همچنان گوشه های آرامی برای استراحت پیدا می کنند.

آخرین اما نه کم اهمیت، آن را در میان مقاصد برتر برای بازگشت inve تعلق دارد

جزئیات

  • شناسه ملک:
    Mv-620
  • مساحت خانه (مترمربع):
    650 مترمربع
  • اتاق ها:
    7
  • حمام ها:
    9
  • قیمت (یورو):
    8،500،000 یورو
  • وضعیت:

امکانات

  • آشپزخانه
  • اتاق پذیرایی
  • استخر
  • باغ
  • بالکن
  • پارکینگ
  • جکوزی
  • دارای ایوان
  • زمین بسکتبال
  • ویوی دریا

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسید “ویلای لوکس در میکونوس برای فروش یونان”

امتیاز

املاک مشابه