ویلای لوکس میکونوس برای فروش

حمام ها: 3
1428 مترمربع

نمای کلی

ویلای لوکس میکونوس برای فروش. این ویلای 290.28 متری با سه اتاق خواب با نگاهی به اطراف و دریای مسحورکننده با مناظر فوق العاده، در یک منطقه خصوصی واقع شده است که برای زندگی دائمی یا برای یک خانه تعطیلات برای خانواده بزرگ یا گروهی از دوستان، در یکی از مناطق مورد تقاضا و محبوب ترین مقاصد گردشگری در سراسر جهان.

این ویلا بخشی از یک املاک لوکس است که در مجموع از چهار ویلا تشکیل شده است که هر کدام جدا و دارای موقعیت استراتژیک هستند تا حداکثر حریم خصوصی را از یکدیگر به دست آورند.

با استخر خصوصی، باغ‌ها، باربیکیو و ناهار خوری خود استراحت کنید و سبک زندگی در فضای باز را بپذیرید، یا به فضای داخلی بزرگ و گرم استراحت کنید.

این ویلا 290.28 متر مربع فضای نشیمن در داخل ارائه می دهد و وارد یک منطقه نشیمن وسیع می شود که از یک سالن استراحت، فضای ناهار خوری و آشپزخانه مجهز افست تشکیل شده است. آشپزخانه دارای کمد برای ذخیره سازی و میز کار برای تهیه وعده های غذایی خانواده است.

درهای کشویی بزرگ از اتاق نشیمن به باغ و استخر باز می شوند و نور طبیعی زیادی را در طول روز به داخل خانه می آورند. این استخر فضای زیادی برای شنا و خنک شدن دارد. در کنار استخر، تراس حمام آفتاب و اتاقی برای صرف غذا در فضای باز یا باربیکیوهای تابستانی وجود دارد.

تراس سطح بالایی، امتداد اتاق نشیمن اصلی را تشکیل می دهد که دارای یک سالن استراحت و ناهارخوری پیله دار با امکانات سرگرم کننده مانند یک بار زیبا و گوشه باربیکیو است.

تراس سطح پایین تر با دسترسی مستقیم به باغ های نگهداری شده، تجربه ای خلوت تر و آرام تر را ارائه می دهد.

همچنین یک اتاق نشیمن دوم وجود دارد، در حالی که در مجموع، 2 WC و سه اتاق خواب با حمام اختصاصی در داخل ملک وجود دارد که فضایی را برای یک خانواده شش نفره برای زندگی راحت در کنار هم فراهم می کند.

همه اتاق خواب ها به یک تراس بزرگ با فضایی برای پیچیدن در روز با منظره خیره کننده ای که به سمت پایین به سمت دریا کشیده شده است دسترسی دارند.

در زمینی شیبدار به مساحت 1.428،39 متر مربع، مناطق بیرونی از چشم‌اندازهای باشکوهی از آب‌های دریای اژه، شهر میکونوس و جزیره کوچک Baos با کلیسای زیبای St.George بهره می‌برند.

این فرصت را برای لذت بردن از راحتی این ویلای لوکس در جزیره زیبای میکونوس، محبوب ترین مقصد در سراسر جهان، غنیمت شمرده!

ویلا لوکس میکونوس برای فروش اطلاعات مکان:

میکونوس یک مقصد برتر یونان است که همه سرگرمی ها در آن اتفاق می افتد!

میکونوس که به‌خاطر معماری مینیمال سیکلادیک معروف است، مملو از خانه‌های سنتی سفیدپوش و کلیساهای گنبدی آبی است. با این حال، علامت تجاری این جزیره، آسیاب‌های بادی سنتی زیبا در مقابل ونیز کوچک است، جایی که می‌توانید از غروب آفتاب جادویی لذت ببرید و نور رنگارنگی را که Chora (شهر اصلی) جزیره را می‌شوید، ثبت کنید. خوشبختی واقعی!

پایتخت جزیره، شهر میکونوس (هورا)، با بندر رنگارنگش که در آن قایق های ماهیگیری کوچک در کنار قایق های تفریحی لوکس لانه می کنند، تصویری کاملاً متفاوت از اکثر شهرهای جزیره ای دریای اژه ارائه می دهد.

میکونوس به عنوان دهکده اصلی سیکلادیک با پیچ و خم مسیرهای باریک که توسط ساختمان‌های سفید و خیره‌کننده قاب گرفته شده است، مشهور است. در حالی که ساخت دهکده‌های جزیره‌ای در مکان‌های طبیعی آمفی‌تئاتری معمول است، میکونوس در یک منطقه مسطح گسترده شده است و انسجام زیبایی‌شناختی محکمی را منتقل می‌کند.

زندگی شبانه در میکونوس بهترین در دریای اژه است، با دی جی های مشهور از سراسر اروپا برای اجرا در کلوپ های وحشی. کسانی که به دنبال یک تعطیلات بدخیم با آفتاب و ساحل در روز و مهمانی های بی پایان در شب هستند، کاملاً برای میکونوس مناسب هستند.

ونیز کوچک در میکونوس ونیز کوچک یکی از جذاب‌ترین مناطق شهر میکونوس و یکی از زیباترین مکان‌های سیکلادس است. خانه های زیبای دو و سه طبقه آن با بالکن ها، پنجره ها و درهای رنگارنگ که درست روی دریا ساخته شده اند، تصویری منحصر به فرد را تشکیل می دهند. ونیز کوچک بهترین مکان برای تماشای غروب خورشید است.

میکونوس یک جزیره شلوغ با تمام امکانات رفاهی یک استراحتگاه مدرن است که کارهای زیادی در روز یا شب دارد، برای کسانی که می خواهند اوقات پر جنب و جوشی داشته باشند. با این حال، بازدیدکنندگانی که به تعطیلات آرام تر علاقه دارند، همچنان گوشه های آرامی را برای استراحت پیدا می کنند.

آخرین اما نه کم‌اهمیت، یکی از مقاصد برتر برای بازگشت سرمایه در منطقه مدیترانه است.

برای کسب اطلاعات دقیق در مورد مراحل درخواست و اخذ ویزای طلایی یونان و همچنین تمامی مزایای آن می توانید از صفحه ویزای طلایی ما به آدرس https://greek-golden-visa.com/ دیدن کنید.

جزئیات

  • شناسه ملک:
    Mv-2874
  • مساحت زمین (مترمربع):
    1428 مترمربع
  • مساحت خانه (مترمربع):
    290 مترمربع
  • اتاق ها:
    3
  • حمام ها:
    3
  • قیمت (یورو):
    1،940،000 یورو
  • وضعیت:

امکانات

  • آشپزخانه
  • اتاق پذیرایی
  • استخر
  • بار
  • باربکیو
  • تراس
  • محل غذاخوری
  • ویوی دریا

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسید “ویلای لوکس میکونوس برای فروش”

امتیاز

املاک مشابه