ویلای لوکس میکونوس برای فروش

حمام ها: 3

نمای کلی

ویلای لوکس میکونوس برای فروش. این ویلای معتبر با مساحت 150 متر مربع در الماس دریای اژه، جزیره میکونوس، با سه اتاق خواب با چشم‌اندازی بی‌مانع از دریای آبی کریستالی دریای اژه، پناهگاهی ایده‌آل است که بهشتی از آرامش را ارائه می‌دهد.

ترکیبی از معماری سنتی سیکلادیک با تمام امکانات رفاهی مدرن، مکانی عالی برای زمانی است که کسی زمانی را برای استراحت و فرار از فشارهای زندگی مدرن جستجو می کند.

فضای داخلی شیک و امروزی به خوبی با محوطه بیرونی خیره کننده مطابقت دارد، جایی که استخر به عنوان نقطه مرجع قرار دارد، ردیفی از صندلی های آفتابگیر مد روز و یک منطقه ناهار خوری سایه دار، یک نقطه خنک از آفتاب گرم را فراهم می کند.

یک آشپزخانه کاملاً مجهز، یک اتاق نشیمن و اتاق ناهار خوری سطح اصلی را اشغال می کند، در حالی که دو اتاق خواب مستر با حمام اختصاصی به همراه یک اتاق خواب اضافی با تخت دو نفره و یک حمام در سطح طبقه بالایی قرار دارند.

بیرون، ایوان زمان استراحت را فراهم می کند، در حالی که زیر سایه آلاچیق های چوبی نشسته اید، از نوشیدنی، قهوه یا غذای خود لذت می برید، استخر خصوصی 28 متر مربعی جرات یک غواصی با طراوت را دارد.

این خانه سفید مدیتیشن آمیزی بی دردسر از معماری سنتی میکونوس، لمس مدرن مدرن و مناظر خیره کننده دریا است.

این ویلای استثنایی قطعه کوچکی از بهشت ​​است که شما را قادر می سازد از تعطیلات خود در خلوت، آسایش زیر آفتاب یونانی دریای اژه و نسیم احیاکننده جزیره میکونوس لذت ببرید.

ویلا لوکس میکونوس برای فروش اطلاعات مکان:

میکونوس یک مقصد برتر یونان است که همه سرگرمی ها در آن اتفاق می افتد!

میکونوس که به‌خاطر معماری مینیمال سیکلادیک معروف است، مملو از خانه‌های سنتی سفیدپوش و کلیساهای گنبدی آبی است. با این حال، علامت تجاری این جزیره، آسیاب‌های بادی سنتی زیبا در مقابل ونیز کوچک است، جایی که می‌توانید از غروب آفتاب جادویی لذت ببرید و نور رنگارنگی را که Chora (شهر اصلی) جزیره را می‌شوید، ثبت کنید. خوشبختی واقعی!

پایتخت جزیره، شهر میکونوس (هورا)، با بندر رنگارنگش که در آن قایق های ماهیگیری کوچک در کنار قایق های تفریحی لوکس لانه می کنند، تصویری کاملاً متفاوت از اکثر شهرهای جزیره ای دریای اژه ارائه می دهد.

میکونوس به عنوان دهکده اصلی سیکلادیک با پیچ و خم مسیرهای باریک که توسط ساختمان‌های سفید و خیره‌کننده قاب گرفته شده است، مشهور است.

در حالی که ساخت دهکده های جزیره ای در مکان های طبیعی آمفی تئاتری معمول است، میکونوس در یک منطقه مسطح گسترده شده است و حس یکپارچگی زیباشناختی جامد را منتقل می کند.

زندگی شبانه در میکونوس بهترین در دریای اژه است، با دی جی های مشهور از سراسر اروپا برای اجرا در کلوپ های وحشی. کسانی که به دنبال یک تعطیلات بدخیم با آفتاب و ساحل در روز و مهمانی های بی پایان در شب هستند، کاملاً برای میکونوس مناسب هستند.

ونیز کوچک در میکونوس ونیز کوچک یکی از جذاب‌ترین مناطق شهر میکونوس و یکی از زیباترین مکان‌های سیکلادس است. خانه های زیبای دو و سه طبقه آن با بالکن ها، پنجره ها و درهای رنگارنگ که درست روی دریا ساخته شده اند، تصویری منحصر به فرد را تشکیل می دهند. ونیز کوچک بهترین مکان برای تماشای غروب خورشید است.

میکونوس یک جزیره شلوغ با تمام امکانات رفاهی یک استراحتگاه مدرن است که کارهای زیادی در روز یا شب دارد، برای کسانی که می خواهند اوقات پر جنب و جوشی داشته باشند. با این حال، بازدیدکنندگانی که به تعطیلات آرام تر علاقه دارند، همچنان گوشه های آرامی را برای استراحت پیدا می کنند.

آخرین اما نه کم‌اهمیت، یکی از مقاصد برتر برای بازگشت سرمایه در منطقه مدیترانه است.

جزئیات

  • شناسه ملک:
    Mv-501
  • مساحت خانه (مترمربع):
    150 مترمربع
  • اتاق ها:
    3
  • حمام ها:
    3
  • قیمت (یورو):
    1،200،000 یورو
  • وضعیت:

امکانات

  • آشپزخانه
  • اتاق پذیرایی
  • استخر
  • بالکن
  • پارکینگ
  • تراس

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسید “ویلای لوکس میکونوس برای فروش”

امتیاز

املاک مشابه