حمام ها: 3

نمای کلی

با مناظر شگفت انگیز به دریای عمیق آبی و کالدرا، در جزیره سانتورینی. ویلا با طراحی و متریال عالی مطابق با زیبایی سیکلادیتی به فروش می رسد…

این اقامتگاه بخشی از یک پروژه ساختمانی بزرگ در جزیره سانتورینی است. پروژه ساختمان شامل خانه هایی است که از ویژگی های اصلی آن می توان به عملکرد، امنیت و امکانات رفاهی محوطه، معماری سنتی و کیفیت ساخت اشاره کرد. هدف از این سرمایه گذاری برآورده کردن بالاترین خواسته ها هم برای تعطیلات و هم برای اقامت دائم است.

این مجموعه استثنایی بیش از 10 قطعه با مساحت 22000 متر مربع را شامل می شود. هر ملک دارای 4 تا 7 اقامتگاه در مساحتی از 55 متر مربع تا 210 متر مربع با پارکینگ خصوصی، محوطه های داخلی زیبا، شومینه، باغ خصوصی و استخر شنا می باشد.

تراکم اقامت (نرخ پوشش) به نرخ 18٪ می رسد. چیدمان اقامتگاه ها در کل مجموعه به گونه ای انجام شده است که اکثر آنها از دید بدون مانع و بدون وقفه به سمت کالدرا یا دریای کرت اطمینان دارند.

از منظر معماری 8 نوع اقامتگاه مختلف طراحی شده است که از نظر چیدمان داخلی راحت و دلپذیر خود متمایز می شوند. مواد و طراحی از بالاترین حدس و گمان است، در حالی که زیبایی شناسی کلی ویلاها برای پیروی از ویژگی های جزیره ساده است.

مزونت با اطمینان کامل از خودمختاری مشخص می شود. ویلا با طراحی خاص و حفظ شخصیت سیکلادیک ساخته شده است. موقعیت شگفت انگیز با چشم اندازهای برجسته به دریای کرت و کالدرا زیبا و متمایز. منطقه داخلی سانتورینی، فیرا، در محل مقابل واقع شده است و منظره ای عالی ارائه می دهد.

این اقامتگاه دارای مساحت کل 124,70 متر مربع با سه (3) اتاق خواب بزرگ و سه (3) حمام است. به طور کلی می تواند تا 8 نفر را میزبانی کند. یک گنبد داخلی عالی در اتاق خواب از معماری جزیره پیروی می کند. قاب پنجره ها و درها با توجه به فضای سیکلادیتی به رنگ آبی است. برای تقویت طراحی پویا ویلا از سنگ استفاده شده است. یک استخر شنا منظره زیبا را تکمیل می کند و نوید لحظات عالی با چشم اندازی بی نظیر را می دهد.

این ملک شامل یک مساحت نیمه زیرزمین به مساحت 88.12 متر مربع نیز می باشد. ویلا از منطقه چشم انداز مستقل خود بهره می برد که 300 متر مربع را پوشش می دهد.

در یک نگاه این ویلا دو طبقه شامل موارد زیر است:

منطقه نشیمن بزرگ
آشپزخانه
سه (3) خواب
سه (3) حمام
استخر خصوصی
باغ خصوصی

محل اقامت

در یک استراحتگاه منحصر به فرد در خلیج سانتورینی، مجموعه ای لوکس از اقامتگاه های سنتی در حال ساخت است. این شهر کمی در شمال کاوش های باستان شناسی قرار دارد. این در یکی از آرام ترین مناطق جزیره، در Akrotiri ساخته شده است. این شهر به خاطر ساحل قرمزش که بازدیدکنندگان زیادی را به خود جذب می کند، معروف است.

در این منطقه همچنین کلیساهای قدیمی Aghia Triada و Ypapanti tou Sotiros قرار دارند، در حالی که از آن نقطه جاده به خانه چراغ قدیمی منتهی می شود.

این مجموعه در 11 کیلومتری فرودگاه، 9 کیلومتری بندر و 10 کیلومتری فیرا واقع شده است.

سانتورینی (یا تیرا) یکی از معروف ترین مقاصد تعطیلات و جنوبی ترین جزیره گروه سیکلادیک در دریای اژه است. این یک گروه کوچک از جزایر آتشفشانی است و نام آن توسط ونیزی ها با اشاره به سنت ایرنه داده شده است.
بسیاری از جزایر زیبا و منحصر به فرد در سراسر یونان پراکنده هستند. اما هیچ کدام به اندازه جزیره جادویی سانتورینی منحصر به فرد و جذاب نیست.

ظاهر سانتورینی همانطور که امروز می بینید به دلیل فوران ویرانگر آتشفشانی است که هزاران سال پیش رخ داده است. فوران عظیم
باعث شد بخش بزرگی از جزیره غرق شود و پس لرزه ها و سونامی متعاقب آن گفته می شود که تمدن مینوی را در جزیره کرت از بین برده است. آتشفشان زیر آب و دهانه آتشفشان باقی مانده از فوران هستند. سانتورینی همچنین به عقیده بسیاری در واقع “شهر گمشده آتلانتیس” است.
سواحل بسیار خوبی در اطراف جزیره وجود دارد، از جمله ساحل شنی سیاه معروف کاماری. در سواحل مختلف اطراف سانتورینی می توانید از شنا و استراحت و همچنین انواع ورزش های آبی و فعالیت ها از جمله غواصی لذت ببرید.

سانتورینی یک مقصد بسیار محبوب برای تعطیلات است و هر ساله تعداد زیادی از بازدیدکنندگان را از سراسر جهان جذب می کند. غروب خورشید در این جزیره بزرگترین و متمایزترین ویژگی است. معروف‌ترین مکان‌ها برای دیدن غروب شگفت‌انگیز (Oia، Imerovigli، و غیره) از بازدیدکنندگانی که می‌خواهند این لحظه را با عزیزان خود تجربه کرده و به اشتراک بگذارند، منفجر می‌شوند. مناظر شگفت انگیز روستاهای فیرا، اویا که بر روی صخره ها قرار گرفته اند، غروب خورشید، سواحل سیاه و قرمز، چشم انداز بی نظیر همه اینها آن را به جزایر مورد علاقه یونان تبدیل کرده است.

سانتورینی واقعا یک جزیره منحصر به فرد و جادویی است. از لحظه ورود به

جزئیات

  • شناسه ملک:
    GrCyNP-105.A2
  • مساحت خانه (مترمربع):
    213 مترمربع
  • اتاق ها:
    3
  • حمام ها:
    3
  • قیمت (یورو):
    680،000 یورو
  • وضعیت:

امکانات

  • استخر
  • باغ
  • بخاری
  • پارکینگ
  • گرمایش مرکزی

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسید “ویلا برای فروش در یونان”

امتیاز

املاک مشابه