ویلا برای فروش در Vouliagmeni، آتن

حمام ها: 4

نمای کلی

ویلا برای فروش در Vouliagmeni، آتن. این خانه ۶ خوابه لوکس معاصر و تماشایی با مساحت ۶۷۵ مترمربع، با افزودنی های زیاد و موقعیتی دیدنی با استخر شنا و باغی زیبا، شما را به روش های مختلف شگفت زده خواهد کرد.

ویلا در پنج طبقه از زیرزمین به بالا تا طبقه دوم گسترده شده است، بسیار روشن و مطبوع با بسیاری از لوازم لوکس و مدرن که در همه جای ویلا یافت می شود.

ملکی که در سال ۲۰۰۰ ساخته شده است، در سراسر آن با مواد با کیفیت بالا تجهیز شده است تا با طراحی و پایان ساخت و ساز استثنایی با کیفیت بالا مطابقت داشته باشد.

چیدمان عملی ویلا دارای مناطق نشیمن پر نور است که هر چیزی که ممکن است بخواهید درست در دسترس شما باشد.

عناصر اصلی به کار رفته در این محوطه باز بزرگ، با تزئینات سفید و آثار هنری دوست داشتنی، حسی تاریخی را به شیوه ای مدرن ایجاد می کند.

اتاق نشیمن بزرگ، دو آشپزخانه کاملا مجهز و اتاق ناهار خوری، همه پر از نور پنجره های بزرگ و درهای بزرگ پاسیو که به فضای دوست داشتنی بیرون باز می شوند، شما را تحت تاثیر قرار خواهند داد.

شش اتاق خواب بزرگ که سه تای آنها اتاق خواب مستر با حمام اختصاصی، یک اتاق خواب مستقل با توالت، یک اتاق مهمان، یک منطقه سرگرمی برای ماه های زمستان با یک زمین رقص و نصب تجهیزات صوتی، یک اتاق ذخیره سازی، و اتاق رختشویی

مناطق بیرونی نیز به همین ترتیب چشمگیر هستند، با یک استخر شنای بزرگ مشرف به منطقه فوق العاده، یک گاراژ بزرگ برای حداقل پنج ماشین و امکانات باربیکیو.

از امکانات ویژه این ویلا می توان به آسانسور، درب نگهدارنده، دزدگیر، جکوزی، اتاق بازی و
دو جداره.

ویژگی های این اقامتگاه پیشرفته، طراحی داخلی خیره کننده، موقعیت مکانی فوق العاده، و خلوت فراوان.

ویلا برای فروش در Vouliagmeni، آتن اطلاعات مکان:

این شهر تفریحی مجلل که در دامنه جنوب غربی کوه Ymittos، در حدود ۴۰ دقیقه از شهر قرار دارد، حال و هوای گرمسیری دارد و برای آتن همان چیزی است که کن تا کوت دازور است.

تقریباً هیچ گرافیتی وجود ندارد. درختان نخل، فواره‌ها و تخت‌های آفتابی گل همیشه بهار در خیابان آتیناس قرار دارند و ورود شما را به این حومه جنوبی که بازی اصلی آن اوقات فراغت است، خبر می‌دهد.

Vouliagmeni هنوز هم از نظر فرهنگ و خرید کوتاهی می‌کند، اما جذاب‌ترین سواحل رایگان و پولی آتن و بهترین غذاخوری‌های کنار دریا را به رخ می‌کشد. در امتداد خیابان فلمینگ (ردیف میلیونرهای منطقه) و در کاووری سرسبز، برخی از گران‌ترین املاک پایتخت را خواهید یافت.

در آخر هفته‌های تابستان، زمانی که این منطقه ساحلی با توریست‌ها و شهرهایی که به دنبال استراحت در شهر هستند، پر می‌شود، مردم محلی یاد گرفته‌اند که از سواحل و بستنی‌فروشی‌های خود اجتناب کنند.

تقریباً از دید پشت خیابان پوزیدونوس پنهان شده است، غار غرق شده زیبای دریاچه Vouliagmeni، که نام خود را به این حومه جنوبی داده است (Vouliagmeni در یونانی به معنای “غرق شده” است).

دریاچه که در تمام طول سال باز است، در واقع یک غار آهکی پر آب است که با صخره‌های قهوه‌ای رنگ پوشیده شده و توسط جریان‌های معدنی زیرزمینی تغذیه می‌شود که دمای آن ۲۴ درجه سانتی‌گراد ثابت است. ).

اما قدم زدن در میان غارهای شور، با ماهی سیاه ریز (کالوگری) که انگشتان پای شما را تکان می دهد، حس یک آبگرم منحصر به فرد را القا می کند.

کنار دریاچه چمن‌زارهای مجلل و تخت‌های آفتاب‌گیر قرار دارد و رستورانی در تمام روز وجود دارد که میزبان شب‌های خوراکی (بهار تا پاییز)، همراه با اجرای زنده جاز و ارکستر، زیر صخره‌های نورانی است.

Vouliagmeni زیباتر از آنچه تصورات اولیه نشان می دهد دموکراتیک است: همه پایه های ساحل را در اینجا خواهید یافت.

غلتک های بلند به سمت آستر معروف در شبه جزیره سرسبز و پوشیده از کاج Mikro Kavouri می روند. گران‌ترین ساحل آتن که زمانی زمین بازی تابستانی جکی اوناسیس و بریجت باردو بود، ماسه‌های آراسته، خدمات پیشخدمت به صندلی‌های شما، بوتیک‌های طراحان، و غذاخوری‌های خوب را ارائه می‌دهد.

آکتی وولیاگمنی مرکزی، جایی که پوزیدونوس و آپولونوس به هم نزدیک می‌شوند، یکی از آراسته‌ترین سواحل شهری و واحه‌ای چند کاره است که همه را برآورده می‌کند.

با ورودی ۵ یورویی، به صندلی‌های آفتاب‌گیر، نوارهای پهن چمن‌زار برای پیک‌نیک و بازی‌های با توپ، زمین‌های تنیس و والیبال، کافه‌ها، و زمین بازی، به‌علاوه یک پارک بادی آبی دسترسی دارید.

همانطور که شهرت آتن ریویرا در خارج از یونان افزایش یافته است، تعداد رستوران‌های جدید گران قیمت و کافه‌های شیک نیز افزایش یافته است که خواهان بخشی از فعالیت هستند. مردم محلی وولیاگمنی – که عمدتاً از خانواده‌هایی تشکیل شده‌اند که نسل‌ها در اینجا بوده‌اند – ممکن است آزمایش کنند، اما تا حد زیادی به گارد قدیمی وفادار می‌مانند.

جزئیات

  • شناسه ملک:
    Av-678
  • مساحت خانه (مترمربع):
    675 مترمربع
  • اتاق ها:
    6
  • حمام ها:
    4
  • قیمت (یورو):
    35،000،000 یورو
  • سال ساخت:
    2000
  • وضعیت:

امکانات

  • آسانسور
  • آشپزخانه
  • اتاق بازی
  • انباری
  • باربکیو
  • تهویه هوا

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسید “ویلا برای فروش در Vouliagmeni، آتن”

امتیاز

املاک مشابه