حمام ها: 5
2000 مترمربع

نمای کلی

ویلا میکونوس برای فروش. این ویلای شش خوابه منحصر به فرد که در جزیره شناخته شده میکونوس در Cyclades یونان، یکی از محبوب ترین مقاصد تعطیلات در سراسر جهان واقع شده است، معماری مینیمال و سنتی سیکلادیک را ترکیب کرده و کارت پستال عالی است! فریفته آبی بی پایان شوید و در جزیره زیبای میکونوس با لوکس شیک زندگی کنید!

در این ویلای باشکوه با تهویه مطبوع و مبله، که در دو سطح در زمینی به مساحت 2000 متر مربع گسترده شده است، فضاهای نشیمن از با کیفیت ترین مواد ساخته شده و با وسایل مدرن، راحت و شیک و آثار هنری سنتی با دقت انتخاب شده تزئین شده است.

طبقه همکف 135 متر مربعی میزبان سه (3) اتاق خواب و دو حمام و همچنین یک اتاق نشیمن شیک با شومینه، ناهار خوری و آشپزخانه است.

یک راه پله خارجی به طبقه اول 102 متر مربعی منتهی می شود که در آن دو (2) اتاق خواب و دو حمام، یک قسمت نشیمن و ناهار خوری با شومینه و همچنین آشپزخانه وجود دارد.

چه در طبقه همکف و چه در طبقه اول، مناظر دریا از این ویلا خیره کننده مسحور کننده است!

در طبقه همکف نیز یک مهمانخانه 52 متر مربعی با یک (1) اتاق خواب و یک حمام، آشپزخانه، یک اتاق نشیمن و ناهار خوری وجود دارد.

فضاهای بیرونی با دقت ساخته شده شامل یک استخر خصوصی با صندلی های آفتابگیر، یک پاسیو زیبا برای استفاده حداکثری از هوای آفتابی و یک باربیکیو ساخته شده برای صرف غذا در فضای باز است که همگی دارای منظره های خیره کننده دریا هستند.

این ویلای خیره کننده که در میان سفید و آبی Cyclades گم شده و برای تعطیلات آرام بسیار مناسب است، چیزی کمتر از یک بهشت ​​خصوصی نیست!

محل:

میکونوس جذاب ترین جزیره در دریای اژه است و در مجموعه Cyclades، جنوب شرقی Tinos و شمال ناکسوس واقع شده است. به لطف زیبایی طبیعی شگفت‌انگیز (سواحل متعدد با خدمات با کیفیت بالا) و سبک زندگی پر زرق و برق خود، به نفیس‌ترین مقصد تابستانی در اروپا و یکی از ده مقصد برتر در سراسر جهان تبدیل شده است. مساحت آن 87 کیلومتر است (بدون احتساب جزایر دلوس و رینیا که هر دو 13 کیلومتر مساحت دارند و به شهرداری میکونوس تعلق دارند) و تقریباً دارای حدود 100 کیلومتر مربع است. 80 کیلومتر سواحل شنی.

جزیره میکونوس در مرکز دریای اژه با ارزش ترین سنگ، جهانی ترین و پر عکس ترین جزیره در جهان است. میکونوس افتخار مجموعه جزیره سیکلادس و “جواهری” یونان است.

این یک مقصد ایده آل برای تعطیلات است زیرا تنها 3.5 ساعت با پیرهوس (با قایق تندرو) یا فقط 30 دقیقه با هواپیما از آتن فاصله دارد. همچنین در طول فصل تابستان، به طور مستقیم در سراسر جهان با پروازهای چارتر مستقیم به اکثر کشورها متصل می شود. دارای پوشش عالی شبکه جاده‌ای و تمامی زیرساخت‌های لازم است که می‌تواند حتی بیشترین بازدیدکنندگان را در تمام بخش‌ها راضی نگه دارد.

پلیکان به نام پتروس (پیتر) جزء لاینفک جزیره میکونوس است و به حق تبدیل به طلسم جزیره شده است. شما می توانید نگاهی اجمالی به این موجود بامزه داشته باشید که با سرعتی آرام در کوچه پس کوچه های متعدد شهر قدم می زند.

«جزیره باد» (که توسط مردم محلی به آن می گویند) براق ترین جواهر سیکلادس است که زیبایی منحصر به فردش با سواحل طلایی و شهر قدیمی زیبا، بازدیدکنندگان را طلسم می کند. این جزیره غول‌ها بر اساس اساطیر یونانی است که هرکول پس از نبردی سخت آن را شکست داد و سپس در زیر صخره‌های جزیره زندانی کرد.

اعتقاد بر این است که جزیره میکونوس به نام یک قهرمان محلی است که در دوران باستان پرستش می شد.

میکونوس یکی از مقاصد برتر گردشگران است که به دلیل ویژگی جهانی خود که تعداد زیادی از گردشگران محلی و بین المللی را به خود جذب می کند، برجسته می شود. این جزیره متعلق به Cyclades است و شهر میکونوس، معروف به Chora، بالاترین تراکم جمعیت را در مقایسه با سایر مناطق جزیره دارد. این جزیره یکی از جهانی ترین جزایر یونان است و با گردشگری انبوه به طور فزاینده ای محبوب شده است. خارق‌العاده‌ترین و قابل توجه‌ترین آن این است که در ده سال (1991-2001) جمعیت میکونی 50 درصد افزایش یافته است.

میکونوس به دلیل زندگی شبانه شدید با بارها و کلوپ های شبانه و شخصیت مجلل آن ترجیح داده می شود، در حالی که سواحل شنی را ارائه می دهد. سرگرمی در این بخش از یونان به خصوص در فصل های پرآب متوقف نمی شود. از عید پاک تا اکتبر، بارهای ساحلی از صبح تا صبح روز بعد کار می کنند. زندگی شبانه به دلیل بازدیدکنندگان منتخب، VIP های محلی و بین المللی و دی جی های معروفی که وعده شب های رقص بی نظیر را می دهند، در میان سایرین در اروپا بهترین است. رستوران‌هایی با غذاهای خاص و فروشگاه‌هایی که بالاترین انتظارات را برآورده می‌کنند در این مکان از دریای اژه یافت می‌شوند.

هر کس، چه مشهور و چه غیر مشهور، در جستجوی بهبود کیفیت زندگی، آرزوی داشتن ملکی در این بخش از یونان، میکونوس، با هوای جهان وطنی، زیبایی طبیعی و سبک زندگی خالص و هوشیار را دارد.

جزئیات

  • شناسه ملک:
    GrCyv-107
  • مساحت زمین (مترمربع):
    2000 مترمربع
  • مساحت خانه (مترمربع):
    289 مترمربع
  • اتاق ها:
    6
  • حمام ها:
    5
  • قیمت (یورو):
    1،400،000 یورو
  • وضعیت:

امکانات

  • استخر
  • بخاری
  • پارکینگ
  • تهویه هوا
  • مبله

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسید “ویلا میکونوس برای فروش”

امتیاز

املاک مشابه