ویلا یونانی برای فروش

حمام ها: 6

نمای کلی

ویلا Elliniko برای فروش. این ویلای فوق العاده علاوه بر داشتن چهار اتاق خواب و ۴۵۰ متر مربع فضای نشیمن، دارای موقعیت فوق العاده ای در یکی از مناطق مورد علاقه و در حال توسعه شهر است.

فرودگاه سابق Elliniko، که به یک پارک شگفت‌انگیز متروپولیتن بازسازی می‌شود و شامل طیف گسترده‌ای از توسعه‌های ترکیبی مجلل است، درست در کنار ملک واقع شده است.

در نتیجه هم ارزش مالی خانه و هم کیفیت زندگی در آن محله بالا می رود.

ویلای تماشایی نیمه مستقل عناصر طراحی کلاسیک و مدرن را در هم می آمیزد و به اندازه کافی جادار است که یک خانواده و هر پرسنل لازم برای ملک را در خود جای دهد.

یک اتاق نشیمن بزرگ و سه طبقه با ناهار خوری، قسمت نشیمن، شومینه و سرویس بهداشتی مهمان در طبقه اول قرار دارد. یک منطقه ناهار خوری، یک انبار کوچک و یک ایوان بزرگ همه در بخش آشپزخانه جداگانه وجود دارد.

سه اتاق خواب مستر در طبقه اول واقع شده اند که هر کدام دارای حمام اختصاصی و قسمت رختکن هستند. هر اتاق خواب دارای یک بالکن بزرگ با منظره باغ است.

مکان مناسب برای میزبانی از بازدیدکنندگان در طبقه دوم است. دارای دو تراس بزرگ با منظره باغ و دریا و همچنین یک منطقه نشیمن بزرگ با شومینه است.

ویلا در طبقه نیمه زیرزمین درب خروجی منحصر به فرد خود را دارد. دارای یک اتاق خواب، حمام، و یک فضای جادار و خصوصی است که می تواند به عنوان یک آشپزخانه یا یک منطقه نشیمن جمع و جور عمل کند.

علاوه بر این، یک منطقه اداری و یک اتاق نشیمن بزرگ وجود دارد که ممکن است به عنوان اتاق بازی یا سالن بدنسازی استفاده شود.

در نهایت، دو ساختمان انبار بزرگ وجود دارد که با یک در تقسیم می شوند.

یک آسانسور و راه پله های چوبی هر طبقه را به طبقه بعدی متصل می کند. یک آسانسور وجود دارد که طبقه اول را به طبقه پایین متصل می کند.

درختان و گیاهان دیگر در حیاط وسیع وجود دارد و جا برای اضافه کردن یک استخر وجود دارد.

همچنین امکان خرید یک ویلای مشابه دیگر دقیقاً در کنار این ویلا با قیمت کل ۳.۹۰۰.۰۰۰ یورو وجود دارد.

فرصت خرید این ویلاها را در یکی از شهری ترین مناطق آتن که با بالاترین استانداردهای ممکن ساخته شده اند را از دست ندهید!

اطلاعات محل فروش ویلا Elliniko:

Elliniko واقع در ریویرا آتن، محل یک پروژه بزرگ بازسازی شهری است که شامل خانه های لوکس، هتل ها، کازینو، اسکله تفریحی، مغازه ها و دفاتر می شود و آماده تغییر کیفیت زندگی آتن ریویرا و ساکنان Elliniko است. به خصوص.

Elliniko یک محله ساحلی مناسب برای خانواده که هنوز اصالت خود را حفظ کرده است، دسترسی آسان به سواحل، کافه‌ها، رستوران‌ها و بارها و کلوب‌های ساحلی تابستانی دارد.

Elliniko برای هر دو خانواده، خریدارانی که به دنبال بازگشت سرمایه خود هستند و خانوارهای مجرد مفید است زیرا به مدارس، مراکز فرهنگی و اسکله‌های تفریحی برای کسانی که به قایقرانی علاقه دارند نزدیک است.

مرکز تجاری حومه جنوبی، گلیفادا فقط ۲ کیلومتر با زمین فاصله دارد و تنها زمین گلف ۱۸ سوراخه آتن در مرز بین الینیکو و گلیفادا قرار دارد.

Elliniko از طریق سیستم متروی آتن به خوبی به مرکز آتن متصل است و تراموا آتن به بخش ساحلی حومه شهر خدمات رسانی می کند. دسترسی آسان به تراموا، ایستگاه‌های قطار، خدمات اتوبوسرانی و تنها ۲۵ دقیقه رانندگی تا بندر پیرئوس است که یک فرار سریع به جزایر ارائه می‌کند.

طرح جدید توسعه نوید مسیرهای دوچرخه سواری و مسیرهای دویدن را می دهد. Elliniko تنها ۴۰ دقیقه با ماشین تا فرودگاه بین المللی فاصله دارد.

این محله به دلیل نزدیکی به پروژه های بزرگ شهری مانند پروژه هلینیکون، در آستانه افزایش شدید قیمت ملک است.

جزئیات

  • شناسه ملک:
    Av-692
  • مساحت خانه (مترمربع):
    450 مترمربع
  • اتاق ها:
    5
  • حمام ها:
    6
  • قیمت (یورو):
    1،900،000 یورو
  • سال ساخت:
    1994
  • وضعیت:

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسید “ویلا یونانی برای فروش”

امتیاز

املاک مشابه