زمین با نمای آکروپلیس برای فروش در آتن

184 مترمربع

نمای کلی

زمین با نمای آکروپلیس برای فروش در آتن. این زمین به مساحت 92.76 مترمربع در نقطه ای استثنایی درست در قلب آتن، انتخاب مناسبی برای ساخت یک مجتمع آپارتمانی متشکل از چهار طبقه است.

تنها 2 دقیقه پیاده تا آکادمی پلاتوس فاصله دارد و برای میزبانی دفتر شما ایده آل است، زیرا به بازار سهام جدید آتن بسیار نزدیک است.

علاوه بر این، منظره آکروپلیس به این ملک بی نظیر ارزش بیشتری می بخشد!

همه چیز برای ساخت و ایجاد مجتمع آپارتمانی ایده آل شما در حالی که از تمام آنچه شهر آتن ارائه می دهد لذت می برد آماده است!

اطلاعات موقعیت مکانی زمین با نمای آکروپلیس برای فروش در آتن:

شهری با باشکوه ترین تاریخ جهان، شهری پرستش شده توسط خدایان و مردم، شهری جادویی. پایتخت دلربا یونان همیشه مهد تمدن بوده است.

این شهری است که دموکراسی و بیشتر خردمندان دوران باستان در آن متولد شد. مهم ترین تمدن جهان باستان در آتن شکوفا شد و در میان برخی از مهیب ترین بناهای جهان زنده می شود.

آتن شهری با جنبه های مختلف است. قدم زدن در اطراف مثلث معروف تاریخی (پلاکا، تیسیون، پسیری) محله های قدیمی، همزیستی دوران های مختلف را آشکار می کند.

عمارت های قدیمی، عمارت هایی که به خوبی حفظ شده اند و سایر عمارت های فرسوده در زمان. فروشگاه های بزرگ مجلل و مغازه های کوچک صمیمی، رستوران های شیک و میخانه های سنتی. همه جای خود را در این شهر دارند.

قلب آتن در میدان سینتاگما می تپد. جایی که مجلس و اکثر وزارتخانه ها هستند. Monastiraki، Kolonaki و Lycabettus Hill هزاران بازدید کننده را در تمام طول سال جذب می کنند.

در چند کیلومتری مرکز تاریخی در فالیرو، گلیفادا، وولا و وولیاگمنی، می‌توانید از نسیم دریا لذت ببرید. یا می توانید به سمت شمال بروید و از هوای تازه در محله های درجه یک Marousi، Melissia، Vrilissia و البته Kifisia لذت ببرید.

پایتخت، بیش از هر پایتخت اروپایی دیگری، به خاطر زندگی شبانه اش مشهور است. آتن در شب کاملاً تغییر می کند. گزینه های سرگرمی همه سلیقه ها را برآورده می کند.

بوزوکیاهای معروف پیشرو در سرگرمی های آتن هستند. در حالی که تئاترهای متعدد در اطراف آتن نوع متفاوتی از سرگرمی را ارائه می دهند. آتن یک شهر الهی است. بگذارید شما را مسحور کند.

جزئیات

  • شناسه ملک:
    A3-2324
  • مساحت زمین (مترمربع):
    184 مترمربع
  • قیمت (یورو):
    145،000 یورو

امکانات

  • نمای آکروپلیس

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسید “زمین با نمای آکروپلیس برای فروش در آتن”

امتیاز