زمین با چشم انداز Caldera برای فروش در سانتورینی

نمای کلی

زمین با چشم انداز Caldera برای فروش در سانتورینی. این قطعه زمین شگفت انگیزی به مساحت 2880 مترمربع است که از چشم اندازهای چشمگیر از کالدرا چشمگیر و دریای آبی کریستالی که بی انتها امتداد دارد لذت می برد و اجازه ساخت 800 مترمربع برای ساخت هتل به اضافه زیرزمین 800 مترمربع یا 400 مترمربع برای اقامت به علاوه دارد. زیرزمین 400 متر مربع.

این قطعه با یک نمای 110 متری در یک خیابان، موقعیتی استثنایی در جزیره محبوب سانتورینی دارد، در یک مکان ممتاز که به چشم انداز شناخته شده Caldera نگاه می کند.

دارای ظرفیت ساخت تا 800 متر مربع برای ساختمان اصلی به علاوه 800 متر مربع برای زیرزمین برای ساخت یک هتل مجلل، تضمین موفقیت آمیز است.

برای کسانی که علاقه مند به ساختن خانه رویایی خود در سانتورینی هستند و به چشم اندازی با زیبایی منحصر به فرد نگاه می کنند، این زمین دارای کمک هزینه ساخت تا 400 متر مربع به اضافه 400 متر مربع زیرزمین برای یک اقامتگاه خصوصی منزوی است.

یک فرصت عالی در جزیره سانتورینی، یکی از معروف ترین مقاصد در سراسر جهان!

زمین با چشم انداز Caldera برای فروش در سانتورینی اطلاعات مکان:

یکی از محبوب ترین مقاصد تعطیلات در سراسر جهان و پربازدیدترین جزایر یونان، سانتورینی (یا تیرا)، یکی از جادویی ترین مکان هایی است که تا به حال دیده اید!

سانتورینی جزیره آتشفشانی با شهرت جهانی است که در جنوبی‌ترین بخش جزایر گروه Cyclades در دریای اژه در یونان واقع شده است. شاعران بزرگ، تاریخ 4000 ساله آن را ستایش کرده اند. صخره ابدی، قوی و باشکوه همچنان پابرجاست و با افتخار از دریا برخاسته و به خوبی از اسرار آتلندیس محافظت می کند.

غروب های باورنکردنی، ساختمان های سفید مرواریدی تزئین شده با بوگنویل، کلیساهای گنبدی آبی، و آسیاب های بادی زیبا، سانتورینی را به مقصدی مورد توجه تبدیل کرده است.

این بهشت ​​یونانی بازدیدکنندگانی را از سرتاسر جهان جذب می‌کند که مشتاق تماشای غروب‌های معروف اویا، شنا در چشمه‌های آب گرم، طعم غذاهای آن و لذت بردن از استراحتگاه‌های مجلل هستند.

چه در جزایر دیگر پرواز کنید و چه با کشتی سوار شوید، غیرممکن است که منظره خیره کننده دهانه آتشفشانی (گودال آتشفشانی) که از سکونتگاه های عجیب بر فراز صخره های لایه گدازه ای قابل مشاهده است را از دست بدهید.

شهرک های سفید پوش فیرا و اویا جذاب ترین مقاصد جزیره هستند. در بین این دو شهر، روستاهای کوچکی به صخره‌ها چسبیده‌اند و محیط‌های آرام‌تر و آرام‌تری را برای تعطیلات شما فراهم می‌کنند.

جزئیات

  • شناسه ملک:
    S3-2247
  • مساحت خانه (مترمربع):
    2880 مترمربع
  • قیمت (یورو):
    750،000 یورو
  • وضعیت:

امکانات

  • منظره کوهستانی
  • ویوی دریا

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسید “زمین با چشم انداز Caldera برای فروش در سانتورینی”

امتیاز

املاک مشابه