زمین برای فروش در اکالی آنویکسی آتن

190 مترمربع

نمای کلی

زمین آتن برای فروش در Ekali Anoixi. این قطعه 190 متری زمین مسطح خوب، فرصتی عالی برای به دست آوردن یک قطعه زمین خوب در حومه شهر اکالی است، که پایه ای عالی برای ساخت خانه رویایی شما تا 76 متر مربع است.

این طرح کاملاً در محله ای بسیار آرام و در عین حال دسترسی آسان به مدارس، سوپرمارکت ها، رستوران ها و کافه ها قرار دارد.

از 10 متر نما در جاده بهره می برد و مسطح و حصارکشی شده است.

در یکی از معتبرترین حومه‌های آتن، به دلیل آرامش و محیطی آرام، برای بزرگ کردن خانواده بسیار مناسب است.

زمین برای فروش در Ekali Anoixi اطلاعات موقعیت:

اکالی یکی از حومه‌های مرفه آتن در یونان است. این منطقه که در شمال مرکز شهر واقع شده است، منطقه ای سرسبز و سرسبز است که خانه بسیاری از قدرتمندترین خانواده های تجاری و کشتیرانی کشور است.

یکی از منحصر به فرد ترین و گران قیمت ترین حومه آتن. این منطقه که برای مدارس بین المللی در شمال موقعیت خوبی دارد، سرسبز، روستایی است و دارای برخی از بهترین ویلاهای آتن، گزینه های مسکن فوق العاده برای خانواده های بزرگ و مهاجران در آتن است.

اکثر خانه ها خانه های مجردی با باغ های چشمگیر و استخرهای شنای خصوصی هستند.

در تابستان اینجا خنک تر از مناطق ساحلی است و برای پیاده روی یا دویدن راحت است.

باشگاه اکالی باشگاه ورزشی و اجتماعی در منطقه با استخر و زمین تنیس است اما عضویت در آن ضروری است. یک سوپرمارکت بزرگ در کنار جاده ملی وجود دارد، و کیفیسیا در نزدیکی آن قرار دارد و فروشگاه‌ها و رستوران‌های متنوعی را ارائه می‌کند، منطقه‌ای که بسیاری از مهاجران در آن زندگی می‌کنند و ملاقات می‌کنند.

دسترسی به جاده ملی، که از جنوب به پیرئوس، کورینتوس و پلپونز و از شمال به تسالونیکی می‌رود، بسیار آسان است و بسیاری از مردم از این جاده برای رفت و آمد به آتن و پیرئوس استفاده می‌کنند.

اکالی در انتهای غربی رشته کوه جنگلی پنتلی قرار دارد. مساحت واحد شهرداری 4.332 کیلومتر مربع است. رودخانه کوچک کیفیسوس مرز غربی واحد شهرداری را تشکیل می دهد. اکالی در 4 کیلومتری شمال شرقی کیفیسیا، 5 کیلومتری جنوب غربی آگیوس استفانوس و 16 کیلومتری شمال شرقی مرکز شهر آتن واقع شده است.

جزئیات

  • شناسه ملک:
    A3-1999
  • مساحت زمین (مترمربع):
    190 مترمربع
  • قیمت (یورو):
    79،000 یورو
  • وضعیت:

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسید “زمین برای فروش در اکالی آنویکسی آتن”

امتیاز