زمین برای فروش در نیا مکری آتن

800 مترمربع

نمای کلی

زمین برای فروش در آتن نیا مکری. این قطعه زمین مسطح با مساحت 800 متر مربع با داشتن موقعیت عالی در یک محیط آرام و در عین حال در یک نقطه مرکزی، ظرفیت ساختمانی 240 متر مربعی را برای ساخت خانه رویایی شما در فاصله 1.1 کیلومتری از دریا ارائه می دهد.

زمین حصارکشی شده و دارای نمای بزرگ 27 متری در جاده آسفالته می باشد. این در یک منطقه مسکونی ساحلی در شرق آتیکا، با چندین استراحتگاه و همچنین کاملاً توسعه یافته است.

با دسترسی آسان به دریا و با چشم‌اندازهای بی‌نظیر و بدون مانع، این مکان بهترین مکان برای ساخت خانه شماست.

زمین برای فروش در آتن نیا مکری اطلاعات مکان:

نیا مکری بسیار سرسبز است و جنگل کاج تا دریا می‌رسد. این شهر کوچک تفریحی دارای سواحل زیبا با آب های کم عمق آبی عمیق است که اکثر آنها سازماندهی شده اند. محبوب ترین آنها عبارتند از Mati شلوغ، Zoumberi با بار ساحلی و ورزش های دریایی، Agios Andreas و خلیج های کوچک این منطقه. تالاب مجاور برکسیزا با سایت باستانی خود هر ساله بازدیدکنندگان زیادی را به خود جذب می کند. نئا مکری ریشه در پناهندگان دارد و در سال 1924 تاسیس شد.

Nea Makri در ساحل خلیج Petalioi، خلیجی در دریای اژه، در شرقی ترین قسمت شبه جزیره آتیکا واقع شده است.

نئا ماکری شهری در شرق آتیکا، یونان است. از زمان اصلاحات دولت محلی در سال 2011، این واحد شهری در شهرداری ماراتون بوده است.

آتن شهری با باشکوه ترین تاریخ در جهان است، شهری که خدایان و مردم آن را می پرستند، شهری جادویی. پایتخت دلربا یونان همیشه مهد تمدن بوده است. این شهری است که دموکراسی و بیشتر خردمندان دوران باستان در آن متولد شد. مهم ترین تمدن جهان باستان در آتن شکوفا شد و در میان برخی از مهیب ترین بناهای جهان زنده می شود.

آتن شهری با جنبه های مختلف است. قدم زدن در اطراف مثلث معروف تاریخی (پلاکا، تیسیون، پسیری) محله های قدیمی، همزیستی دوران های مختلف را آشکار می کند. عمارت‌های قدیمی، عمارت‌هایی که به خوبی حفظ شده‌اند و برخی دیگر در اثر زمان فرسوده شده‌اند. فروشگاه‌های بزرگ مجلل و مغازه‌های کوچک صمیمی، رستوران‌های شیک، و میخانه‌های سنتی. همه جای خود را در این شهر دارند.

جزئیات

  • شناسه ملک:
    A3-1974
  • مساحت زمین (مترمربع):
    800 مترمربع
  • قیمت (یورو):
    250،000 یورو
  • وضعیت:

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسید “زمین برای فروش در نیا مکری آتن”

امتیاز