زمین برای فروش در پانوراما پالینی

341 مترمربع

نمای کلی

زمین برای فروش در پانوراما پالینی. این زمین خصوصی با مساحت 341.36 مترمربع که از مناظر پانورامای باشکوهی از محیط آرام لذت می برد، امکان ساخت و ساز تا 155 متر مربع را دارد تا بتوانید خانه رویایی خود را در یونان بسازید!

این زمین با افتخار روی زمین های شیبدار قرار گرفته و دارای 12 متر نما در جاده آسفالته است.

این مکان کاملاً در منطقه زیبای پانوراما واقع شده است، این یک فرصت عالی برای کسانی است که به دنبال نقل مکان به یک محیط آرام هستند.

زمین برای فروش در پانوراما پالینی اطلاعات مکان:

این اقامتگاه شگفت‌انگیز در منطقه‌ای زیبا با آب و هوای ایده‌آل و چشم‌انداز عالی نزدیک به تمام امکانات رفاهی ممکن از بانک‌ها، مدارس خصوصی و دولتی، سوپرمارکت‌ها، مراکز خرید و غیره است.

پانوراما ناحیه ای در حاشیه شرقی شهر پالینی است. این در یک مکان تپه ای، در شمال خیابان ماراتون، و مشرف به منطقه Mesogeia ساخته شده است. از خانه های لوکس و مجتمع های ساخت اخیر تشکیل شده است. این یک طرح دایره ای دارد و از طریق خیابان تسالونیکی که خیابان ماراتون را به هم متصل می کند قابل دسترسی است.

ساکنان برای ساخت مجتمع های مدرسه ای به سبک مجلل و سایر پروژه های مورد علاقه مردم کمک مالی ارائه می دهند.

از شمال با درافی و از شرق با پیکرمی همسایه است. در 15 کیلومتری شمال شرقی آتن امتداد دارد و از طریق جاده از مسیر باستانی ماراتن (خیابان ماراتون) و همچنین از طریق بزرگراه آتیکی اودوس قابل دسترسی است.

علاوه بر این، این منطقه توسط ایستگاه قطار حومه شهر و مترو “پالینی” و همچنین “دوشس پلاسنتیا” خدمات رسانی می شود.

پالینی، شکل باستانی و لاتین: Palllene، حومه و شهرداری در بخش شمال شرقی آتن، یونان است. مقر شهرداری شهر گراکاس است. این شهر در شرق آتن و در میانه راه بین آن و خلیج پتالیز واقع شده است. این مرکز مدیریت استان آتیک شرقی است. تنها 4.13 درصد از جمعیت استانی در پالینی ساکن هستند که کمترین درصد از هر پایتخت استانی در یونان است. شهرداری شامل بخش فرعی کانتزا واقع در جنوب است که اکنون در چند کیلومتری آتن به یک منطقه مسکونی بسیار مطلوب تبدیل شده است. بخش فرعی دیگر پانورامای مرفهی است که در شرق با پیکرمی هم مرز است.

قدمت این نام به دوران باستان برمی گردد. جامعه حومه شهر در جنوب شیب پنتلی قرار دارد در حالی که دشت Mesogeian در جنوب و حوضه آتن در غرب قرار دارد. در جنوب غربی ماراتون، غرب رافینا، حدود 20 کیلومتری شمال فرودگاه بین المللی الفتریوس ونیزلوس، و حدود 18 کیلومتری شرق آتن واقع شده است.

جاده های اصلی پالینی آتیکی اودوس، خیابان ماراتونوس و خیابان لاوریو هستند. منطقه اطراف پالینی از مناطق مسکونی، شهری و زمین های کشاورزی تشکیل شده است. این منطقه قبلاً از زمین های کشاورزی تشکیل می شد. مسکن حومه شهر در دهه 1970 و 2000 وارد شد. زمین های کشاورزی هنوز در بخش های جنوبی و شمال شرقی وجود دارد. جنگل های کاج در شمال و شرق غالب است.

پالینی در حال حاضر در حال انفجار ساخت و ساز با بسیاری از ساختمان های جدید توسعه یافته هر ساله است. پیش بینی می شود جمعیت شهرداری در سال های آینده افزایش یابد.

جزئیات

  • شناسه ملک:
    A3-2230
  • مساحت زمین (مترمربع):
    341 مترمربع
  • قیمت (یورو):
    230،000 یورو
  • وضعیت:

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسید “زمین برای فروش در پانوراما پالینی”

امتیاز