زمین برای فروش در گلیفادا آتن

275 مترمربع

نمای کلی

زمین برای فروش در گلیفادا آتن. با افتخار در محله‌ای آرام در گلیفادا، یکی از براق‌ترین بخش‌های ریویرا آتن، زمینی به مساحت 275 متر مربع با ظرفیت ساختمانی 220 متر مربع، برای اقامتی خیره‌کننده.

این قطعه زمین زیبا همه امکانات رفاهی را در اختیار دارد اما در محله ای آرام قرار دارد و مناظر شگفت انگیزی از مناظر زیبای اطراف ارائه می دهد.

این فرصت را برای ساختن خانه ای که همیشه آرزویش را داشتید، در یکی از معتبرترین مناطق شهر آتن از دست ندهید.

اطلاعات مکان برای فروش در گلیفادا آتن:

حومه فریبنده گلیفادا در امتداد سواحل خلیج سارونیک امتداد دارد که اغلب به عنوان “ریویرای آتن” شناخته می شود.

گلیفادا 30 دقیقه با ماشین تا ترمینال داخلی و بین المللی فرودگاه آتن و 20 دقیقه تا مرکز آتن فاصله دارد. فاصله از مرکز آتن با ماشین (یا اتوبوس) بر حسب کیلومتر 15 کیلومتر و تا بندر پیرئوس 12 کیلومتر است.

معبد باستانی پوزیدون در سونیون 45 کیلومتر دورتر است. پارک جانورشناسی آتیکا حدود 40 دقیقه با ماشین فاصله دارد. می توانید یک روز عالی را در آنجا با مشاهده حیوانات یونانی و بین المللی بگذرانید.

گلیفادا یک استراحتگاه کاملاً لذت بخش برای تعطیلات است و دارای مدرن ترین امکانات توریستی است. این ترکیبی از آرامش، سرگرمی و زندگی شبانه شلوغ است. به غیر از دریای درخشان آبی خلیج سارونیک و شانه‌های غلتان کوه Hymettus، برخی از بهترین سواحل شنی آتیکا ایده‌آل برای شنا و ورزش‌های آبی در اینجا یافت می‌شوند.

با قدم زدن در امتداد دریا، صدها قایق تفریحی را که در تفرجگاه‌ها لنگر انداخته‌اند را تحسین می‌کنید یا از ناهار یا شام در کنار رستوران‌ها و میخانه‌های ساحلی لذت می‌برید. برای بازیکنان مشتاق گلف، زمین گلف زیبای 18 حفره ای گلفادا که از صبح تا غروب آفتاب باز است، تنها چند دقیقه پیاده تا هتل پالمیرا فاصله دارد.

میدان گلیفادا دارای طیف گسترده ای از فروشگاه ها و بوتیک ها و مجموعه ای از مراکز خرید مدرن است. رستوران‌ها، کافه‌ها و میخانه‌ها در سراسر شهر پراکنده شده‌اند، در حالی که بارهای محبوب، کلوپ‌های شبانه و خانه‌های بوزوکی، هاله‌ای زیبا در شب ایجاد می‌کنند و نوید یک زمان عالی را می‌دهند!

جزئیات

  • شناسه ملک:
    A3-1827
  • مساحت زمین (مترمربع):
    275 مترمربع
  • قیمت (یورو):
    325،000 یورو
  • وضعیت:

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسید “زمین برای فروش در گلیفادا آتن”

امتیاز