زمین برای فروش در Nea Ionia آتن

270 مترمربع

نمای کلی

زمین برای فروش در Nea Ionia آتن. این قطعه 270 متری با ظرفیت ساخت 540 متر مربع، فرصتی عالی برای ساخت مجتمع آپارتمانی در منطقه نئا یونیا آتن است.

در قطعه یک خانه قدیمی واقع شده است که می توان آن را تخریب کرد تا بنای دلخواه شما ساخته شود.

در نزدیکی مثلث تجاری Nea Ionia واقع شده است، بنابراین برای همه کاربری ها مانند آپارتمان ها و مغازه ها مناسب است.

وارد شوید و از این فرصت یک بار در زندگی برای تحقق رویای خود در آتن، پایتخت معروف یونان استفاده کنید!

اطلاعات موقعیت مکانی زمین برای فروش در Nea Ionia آتن:

Nea Ionia حومه شمالی آتن، یونان و شهرداری منطقه آتیکا است. نام این شهر برگرفته از ایونیا، منطقه ای در آناتولی است که بسیاری از یونانیان در دهه 1920 به عنوان بخشی از تبادل جمعیت بین یونان و ترکیه از آنجا مهاجرت کردند.

Nea Ionia در 7 کیلومتری شمال شرقی مرکز شهر آتن قرار دارد. مساحت شهرداری 4.421 کیلومتر مربع است.

شهری با باشکوه ترین تاریخ جهان، شهری پرستش شده توسط خدایان و مردم، شهری جادویی. پایتخت دلربا یونان همیشه مهد تمدن بوده است.

این شهری است که دموکراسی و بیشتر خردمندان دوران باستان در آن متولد شد. مهم ترین تمدن جهان باستان در آتن شکوفا شد و در میان برخی از مهیب ترین بناهای جهان زنده می شود.

آتن شهری با جنبه های مختلف است. قدم زدن در اطراف مثلث معروف تاریخی (پلاکا، تیسیون، پسیری) محله های قدیمی، همزیستی دوران های مختلف را آشکار می کند. عمارت های قدیمی، عمارت هایی که به خوبی حفظ شده اند و سایر عمارت های فرسوده در زمان.

فروشگاه های بزرگ مجلل و مغازه های کوچک صمیمی، رستوران های شیک و میخانه های سنتی. همه جای خود را در این شهر دارند.

قلب آتن در میدان سینتاگما می تپد. جایی که مجلس و اکثر وزارتخانه ها هستند. Monastiraki، Kolonaki و Lycabettus Hill هزاران بازدید کننده را در تمام طول سال جذب می کنند.

در چند کیلومتری مرکز تاریخی در فالیرو، گلیفادا، وولا و وولیاگمنی، می‌توانید از نسیم دریا لذت ببرید. یا می توانید به سمت شمال بروید و از هوای تازه در محله های درجه یک Marousi، Melissia، Vrilissia و البته Kifissia لذت ببرید.

پایتخت، بیش از هر پایتخت اروپایی دیگری، به خاطر زندگی شبانه اش مشهور است. آتن در شب کاملاً تغییر می کند. گزینه های سرگرمی همه سلیقه ها را برآورده می کند. بوزوکیاهای معروف پیشرو در سرگرمی های آتن هستند.

در حالی که تئاترهای متعدد در اطراف آتن نوع متفاوتی از سرگرمی را ارائه می دهند. آتن یک شهر الهی است. بگذارید شما را مسحور کند.

جزئیات

  • شناسه ملک:
    A3-2270
  • مساحت زمین (مترمربع):
    270 مترمربع
  • قیمت (یورو):
    500،000 یورو
  • وضعیت:

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسید “زمین برای فروش در Nea Ionia آتن”

امتیاز