زمین ساحلی سانتورینی برای فروش

63500 مترمربع

نمای کلی

زمین ساحلی سانتورینی برای فروش، یک ملک منحصر به فرد به مساحت ۶۳.۵۰۰ متر مربع با ساحل خصوصی خود، واقع بر روی صخره ای در نزدیکی ساحل قرمز معروف در آکروتیری، در بین جهانی ترین جزایر جهان، دارای تراکم ۱۲.۶۵۰ متر مربع برای ساخت یک استراحتگاه مجلل سانتورینی، جایی که مهمانان شما از مناظر خیره کننده اقیانوس و زیبایی فوق العاده سانتورینی لذت خواهند برد.

این قطعه کمیاب به مساحت ۶۳۵۰۰ متر مربع با ساحل خصوصی در کنار ساحل معروف قرمز آکروتیری برای توسعه هتل ایده آل است.

طبق قانون فعلی، حداقل متراژ زمین برای هتل‌ها در سانتورینی ۱۵۰۰۰ متر مربع است که یافتن آن در جزیره‌ای کوچک با محدودیت‌های بسیار سخت برای ساخت و ساز، واقعاً دشوار است.

همچنین کمک هزینه ساختمان ۲۰ درصد کل متراژ با حداکثر مجاز دو طبقه به ارتفاع ۷.۵ متر به اضافه یک سایبان می باشد.

در این قطعه زمین که ۶۳.۵۰۰ متر مربع کمیاب است، امکان ساخت هتلی به مساحت ۱۲.۶۵۰ متر مربع با زیرزمین تقریباً ۶۰۰۰ متر مربع و یا حتی تقسیم درصد ساختمان به ۷۰ درصد برای هتل و ۳۰ درصد برای ویلاهای لوکس وجود دارد.

همچنین این قطعه دارای کلیه مجوزهایی است که برای شروع فرآیند ساخت و ساز مورد نیاز است و در سانتورینی رویه های سریعی برای کمک به رشد تجارت گردشگری وجود دارد.

این امکانات به شما این امکان را می دهد که بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید و طبق برنامه کاری شخصی خود، بهترین استفاده را از این سرزمین داشته باشید، برای موفقیت!

جزئیات

  • شناسه ملک:
    GrCy3-115
  • مساحت زمین (مترمربع):
    63500 مترمربع
  • مساحت خانه (مترمربع):
    12650 مترمربع
  • قیمت (یورو):
    6،500،000 یورو
  • وضعیت:

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسید “زمین ساحلی سانتورینی برای فروش”

امتیاز

2 × دو =